slaapzakje of niet?

hoi,

Madeleine heeft ook een slaapzakje en een dekentje er overheen. Hangt wel van de temperatuur af, wanneer het warm is dan geen dekentje.

Groetjes Veronique

hoi hoi

jayla slaap in een pyama en een slaapzak

ik heb van die pyamas met een hemdje met kinoopjes en een los broekje met voetjes
die heb ik toen in turleije gekocht super dingen want als het nou echt warm is kan je ook het hempje losmaken of gewoon het broekje uit doen

vder heb ik geen dekentje jayla
vind ik best echt omdat jayla alles over haar hood doet

groetjes mariella

Rompertje, shirtje en slaapzakje. Als iets kouder op kamertje is ook dekentje. Meestal blijft Christian redelijk goed liggen. Heel af en toe vinden we hem op een andere plaats in het bed.

Hoi

Bij ons op de kamer is het behoorlijk koud, is geen verwarming en ligt op bijna het noorden... Dus overdag de kleren die hij aan heeft met deken en laken.....
S'avonds en s'nachts pyjama met broekje (zonder sokjes) met dun slaapzakje, deken en laken.... Deken en laken liggen meestal later eraf daarom heeft hij een pyjama broekje aan en wordt hij niet waker omdat hij het koud heeft.....

Verder heb ik ook verschillende slaapzakjes, dunne middel en dikke.... dus hoe kouder het is hoe warmer de slaapzakje... (hij vind de deken sinds 3 dagen erg intressant en trapt hem haast niet meer weg)

grt suuz mv joshua 8-2-07

Jadey slaapt overdag gewoon in haar kleertjes en 's nachts in een romper met slaapzak (zomer) en een laken over haar heen anders gaat ze alsnog aan de wandel hihihi. ze draagt al vanaf 2 maanden een slaapzak, omdat ze alle dekens van haar af trapte ik heb wel de mouwtjes ingekort onder haar armen.

gr tammy

Britt slaapt of in een dun pyama'tje met een lakentje en later als wij naar bed gaan nog een dun dekentje er overheen of in een rompertje, bovenstukje van pyama en een slaapzak. Dan wil ze er niets meer overheen.
Met zo'n slaapzak wil ze eerder in slaap vallen, omdat het omrollen en trappelen tegen de spijlen niet zo leuk meer is...

Terug
Bovenaan