slaapzakje

Hoi,

ik heb Stijn vanaf dat hij nog geen week oud was in een slaapzakje gelegd. Nu nog met een dekentje eroverheen maar als hij gaat draaien in bed gaat hij in een dikkere slaapzak zonder iets eroverhee. Ik ben veel te bang dat hij anders met zijn hoofd onder de deken komt te liggen. Bij Prénatal verkopen ze slaapzakjes waar mouwen aan zitten die je er ook af kan ritsen.

Groetjes van marloes

Hallo

Onze zoon Stijn slaapt vanaf de 7 weken in de slaapzak, de kleinste maat,  wel doe ik dat alleen s`nachts en doe er wel gewoon een deken over. Wij hebben de armsgaten een stukje dicht gemaakt zodat hij er niet met z`n armen door kan schieten.
Overdag slaapt hij zonder slaapzak.

groetjes bg

Hoi,

Nadat we onze dochter onder de 2 keer binnen 24 uur onder  haar dekentje gevonden hebben omdat ze zo beweeglijk is (we zijn ons rot geschrokken), hebben we haar in een slaapzakje gelegd. Ze was toen 3 a 4 weken (helemaal precies weet ik het niet meer). Wij hebben de eerste slaapzakjes  bij de Hema gekocht (mt 50/62), omdat deze kleine armsgaten heeft en ook de opening bij het hoofd niet te groot is. Ik heb ook een dunne van Prenatal (mt. 56 geloof ik), maar hiervan  heb ik de armsgaten eerst  kleiner gemaakt.  Overigens doe ik er altijd een lakentje overheen en in koudere nachten een (enkel) dekentje.

Ik ben van plan om morgen ook  (gevoerde) slaapzakjes met afritsbare mouwen aan te schaffen voor de koudere nachten die er nu aankomen.  Lijkt me ideaal voor ons ' kruipertje'. Wie heeft hier ervaring mee? Onze dochter slaapt nu namelijk met rompertje +  shirt met lange mouwen en  slaapbroekje met voetjes aan. Hoe doe je dat met een gewatteerde slaapzak (is dat niet te warm?)?  

Grtz,

Renate

Terug
Bovenaan