slapeloosheid

Hier ook niet herkenbaar.slaap echt als een roosje!!!maar ook hiert altijd vroeg dag.dochter is tussen 6 en 7 uur wakker(soms wat later)en slaapt tussen de middag niet meer.dus lange dagen maar ga ook snel om.moet zeggen dat ik s nachts ook vaak slapend voed.kan me echt niet wakker houden met als resultaat:baby in bed en soms een nat bed van de melk haha
liefs jootje

Voor mij ook niet herkenbaar. Ik ben wel een lichte slaper, maar val wel snel in slaap. Dus als ik wakker word ben ik zo weer vertrokken.
En wij zijn best verwend: Julia krijgt om 22.00 uur de laatste fles en wordt pas na 8.00 uur weer wakker.

Hoewel ze vanacht en gisternacht wel op 4 uur wakker werd, volgens mij had ze het koud.

Liefs Maartje

Ook ik slaap als een blok. Ik ben in de nacht wel eerder wakker als er wat is met m'n oudere kinderen. Mijn man slaapt dan vaak door. Terwijl ik om 6.00 gewoon niet wakker wordt als Rick en Tom huilen, maar meestal brengt mijn man dan eentje en maakt mij wakker, dan kan ik onder het voeden stukje bij beetje wakker worden.
Rond 22.00 krijgen ze de laatste voeding en rond 6.15 komen ze dan weer. S'nachts hoor ik ze eigenlijk nooit.

Ik hoor ook ieder zuchtje, kuchje en prutteltje.
En sinds kort komtie ineens weer 3 keer per nacht, dus nu slaap ik helemaal onrustig...

En gek genoeg kost het me nog moeite ook om 's avonds in slaap te komen, ik ben dan zó moe, te moe dus.

Blùh...

Evje

Ik slaap als een blok! Ben eerder bang dat ik Myrna niet hoor.... daarom ligt ze ook nog lekker bij ons op de kamer!
Ook wij zijn verwend, want Myrna slaapt van
23 -7.00 Soms is ze 's nachts een keer wakker, foppie er weer in en slaapt dan weer verder.

Toch ben ik zo af en toe ook erg moe... Snap niet hoe dat dan kan... Het zal de winter wel zijn, ben ernstig toe aan voorjaar en heeeel veel zon!!

Groetjes Rosan

De laatste 2 nachten heb ik weer heerlijk geslapen, mijn ritme was een beetje zoek... nu weer lekker uitgerust, ik voel me dan al gauw weer een ander mens!

Iedereen veel sterkte met alle slaapperikelen!

Terug
Bovenaan