slapen 5 weken

Hoi,

Ik kreeg van het consultatieburo de tip om regelmaat in te brengen. Ik had namelijk hetzelfde probleem. Bij de laatste voeding was hij zo moe dat hij bijna niet kon drinken. Hij dronk dan maar heel weinig en kwam vervolgens weer veel te snel voor de volgende voeding. Ook ik dacht ik laat hem lekker liggen en zie wel wanneer hij komt. Vervolgens kwam ik overdag weer met de voedingen in de knoei. Ik ben hem om 22.30 de laatste voeding gaan geven, heb hem laten liggen tot hij kwam, was dit binnen de 4 uur dan gaf ik hem de fop. Overdag gaf ik hem tussen de 3 en de 4 uur. Met ruim 7 weken had ik de indruk (omdat hij 1 voeding meestal bijna niet dronk) dat hij wel naar 5 voedingen kon gaan. (hij sliep 's nachts inmiddels 6 tot 8 uur door).
Ik ben toen met 8 weken naar 5 voedingen gegaan, en echt op vaste tijden geef ik hem dit. Het werkt bij mijn zoontje perfect, maar elk kind is anders en het hoeft bij jullie zoontje echt niet zo te gaan. Ik heb iedergeval wel gemerkt dat als hij op vaste tijden voedingen krijgt dat dit veel beter werkt. Met de laatste voeding drinkt hij nu ook erg goed, terwijl toen ik nog geen regelmaat had, hij 's avonds ook vaak bijna niet dronk.

Succes iedergeval.
 
Terug
Bovenaan