Slapen blijft een ramp maar eten!!!!!

Hoi,

Mijn zoontje Damian(4 -4-2007)heeft ook al een tijdje dat hij niet meer doorslaapt.
Eerder kreeg hij rond 21.00 uur de laatste   bv en werd dan rond 6uur sochtends weer wakker, dan gaf ik m wat bv en dan viel hij ook bijna direct weer in slaap,maar sinds 1.5 maand is het opeens helemaal verandert,Damian komt om de 3 uur,ook snachts,ik snap er helemaal niks van.
Sinds gisteravond(22.30) geef ik hem afgekolfde melk met nutrix erin,vannacht was hij alweer om half 4 wakker,dan krijgt hij bv en hij werd om half 9 weer wakker.
Ik blijf het gewoon op deze manier proberen,kijken of het helpt.
Kan het misschien komen dat ik te weinig voeding heb?Ik geef nu nog volledige bv.

groetjes Caro

@Caro: zijn er met 6 maanden niet weer regeldagen??? Zo klinkt het wel... Bovendien is er ook een sprongetje bij 6 maanden.
Succes ermee!

@Karin,

Hoi ,Geen idee of er dan sprongetjes zijn,maar Damian is 4,4 maand nu,geen 6 maand
:))))))(ga er niet vanuit dat ie nu al tegen een sprongetje van 6 maanden aanhikt)

Sweety heeft eigenlijk het zelfde probleem,ook hij is 4-4 geboren,toeval??????

groetjes Caro

Oeps  !!
Maar er is ook een sprongetje met 4-4,5 maanden en ik heb hier op het forum vaker gelezen dat dames een dip in de BV hebben...
Wij hebben ook heel wat gebroken nachten gehad in die periode...
Veel succes!

Hi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik had het heel druk dus ik heb nu pas jullie berichten gelezen.  We geven hem nu 4 flessen van 210 cc met 7 schepen en in zijn laatste fles hebben sinds gisteren bij zijn laatste fles (22.30 uur) molenaars pap gedaan. Hij heeft toen geslapen tot 06.00 uur vanochtend. Ik zal van het weekend eens proberen om zijn laaste fles om 20.00/21.00 uur te geven kijken of het dan beter gaat. Nu hij meer krijgt is hij wel weer tevreden.

Meiden bedankt en ik laat jullie weten hoe het gaat.

Gr,
Lin

hoi, mijn ventje krijgt precies hetzelfde alleen alle flessen van 210 en soms doe ik door de fruithap wat watre met rijstebloem voor extra vulling. dat gaat perfect

je zegt nu hij meer krijgt is hij meer tevreden, weet je zeker dat je dan gelijk de laatste fles wilt vervroegen, ik zou eerst even dit aankijken en hiervan genieten

Hoi Lin,

Heel herkenbaar, Mirre nu 6 maanden, slaapt nu ongeveer 1 weekje door, ( ik dacht eigenlijk dat dat redelijk normaal was....toen ik hoorde dat mijn nichtje met 6 weken! al doorsliep)
Mirre was ook steeds om 5 uur wakker, de laatste tijd leggen wij haar in een slaapzakje, en dat gaat beter, tenminste sinds die tijd slaapt ze tot half zeven. Eerder hebben we dat niet gedaan omdat ze het nogal snel warm heeft.

Succes ermee!!

Groetjes Esther mama van mirre jasmijn 6 maanden

Terug
Bovenaan