slapen en huilen

A

Anoniem

Guest
Mijn kleine sliep al een geruimen tijd door  en ik kon hem s ´middags gewoon lekker in zijn bedje leggen en dan sliep hij gewoon.
Hij is nu 4 maanden en dat is nu voorbij.
Hij komt nu weer s ´nachts voor voeding en overdag huilt hij als hij moet slapen.
Leg ik hem dan te vaak weg.
Naar mijn idee, is hij dan wel moe!
Hij slaapt s ´ochtends tot 7 en dan tot ongeveer 10.
Dan gaat hij er rond 12 uur weer in tot 2.
En dan weer rond 4 uur tot 5. En dan weer om 8 uur tot de volgende morgen,oke nu ff niet dan. Nu komt hij rond 3 uur s ´nachts nog een keer.

groetjes suus

Hoi,

Veel baby's hebben rond 4 maanden een dip in het slapen. Renske is nu ruim 5 maanden en het is nu gelukkig over. Ze viel niet meer zelf in slaap en bleef maar huilen. Vreemd genoeg viel ze na een week drama wel in slaap toen ik aan het stofzuigen was, dus heb ik een tijdje iedere keer de stofzuiger op de gang aangezet als ze moest gaan slapen. Sinds deze week is dat niet meer nodig en is ze weer helemaal rustig en gaat gewoon slapen.
Waarschijnlijk gaat het wel weer over als deze regeldagen over zijn.
Veel succes!!!

Hoi,

Even een vraag: Heb je iets verandert in het eetpatroon?? Bijvoorbeeld naar 4 voedingen gegaan?? Bij Jauke was het doorslapen over toen ik naar 4 voedingen (fles) ging. Ik heb toen advies gevraagd aan cb en die adviseerde om een zwaardere voeding te geven. Ik zit nu op 3 normale   voedingen en 1 nachtvoeding (FRISO EXTRA) En   dat gaat prima. Hij slaapt lekker door met een kleine onderbreking zo rond een uur of 6, maar dan slaapt hij tot half 8. (vanaf half 9 a 9 uur)
Misschien dat het dat is.
Jauke is nu 6 maanden en het gaat prima met 4 voedingen en een fruit en groentehap al eet hij zijn groente nog niet zo goed.

Succes,
groeten Lonneke

mijn zoontje had dit ook   op die leeftijd echt slopend
leek wel of het steeds erg werd. hij was alleen maar tevreden met
een fles en sliep daarna weer in. alleen kwam hij s`avonds steeds vaak.
op een gegeven ogenblik hebben we hem laten huilen. wij met waten in de oren en
kussen op het hoofd en ieder kwartier om de beurt even kijken hoe het
ging niet gemakkelijk maar het hielp.
Ik las in het oei ik groei boek dat ze rond die leeftijd een sprongetje maken
nu is hij 5,5 maand en een superblij makkelijk jongetje.
ik weet niet waardoor het precies kwam maar het ging dus over.
Ik weet dat je langzaam maar zeker steeds moeier en gefrusteerder raakt
maar hou vol het gaat over. Sterkte

hallo
bedankt voor jullie reactie's.
Ik was er vergeten bij te schrijven dat ik bv geef.
En hij eigenlijk ook regelmatig de borst begon te weigeren. of hij klaagte tenmiste vreselijk als hij dan moest drinken en deed dan ook weinig moeite..

Ik heb, met een hoop gemengde gevoelens en veel tranen, vanmorgen besloten om over te stappen op de fles met kunstvoeding.
Ik weet dat er niks mis is met mijn voeding, maar na al die onzekerheid en nachtelijke taferelen(hij kwam vanacht om de 2 uur) is het beter.
Ik denk ook voor hem, want hij pakt de fles zonder problemen. Alleen ik mis "ons"gezellige momentje zo en dan dat vreselijke kolven.. pppff net een koe.
Maar nu is eigenlijk een beetje de vraag, welke flessen zijn goed?
ik hen nu gewonen flessen van avent.
Wat is wanneer goed?

bedankt suus

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2008 10:46:03'));

hallo
bedankt voor jullie reactie's.
Ik was er vergeten bij te schrijven dat ik bv geef.
En hij eigenlijk ook regelmatig de borst begon te weigeren. of hij klaagte tenmiste vreselijk als hij dan moest drinken en deed dan ook weinig moeite..

Ik heb, met een hoop gemengde gevoelens en veel tranen, vanmorgen besloten om over te stappen op de fles met kunstvoeding.
Ik weet dat er niks mis is met mijn voeding, maar na al die onzekerheid en nachtelijke taferelen(hij kwam vanacht om de 2 uur) is het beter.
Ik denk ook voor hem, want hij pakt de fles zonder problemen. Alleen ik mis "ons"gezellige momentje zo en dan dat vreselijke kolven.. pppff net een koe.
Maar nu is eigenlijk een beetje de vraag, welke flessen zijn goed?
ik hen nu gewonen flessen van avent.
Wat is wanneer goed?

bedankt suus

heej meis

je hebt een moeilijke beslissing genomen,maar idd misschien is het beter voor hem kijk gewoon hoe hij hier op reageert en probeer misschien bij de laatste avond fles nutrix erin te doen vaak slapen ze daar goed op caithlyn kreeg dit ook,nu krijgt ze inmiddels pyama papje en dit zit hier ook in,
en over de flessen ja iedereen heeft daar zijn mening over wij hebben heel veel schik met de avent flessen (HEB er wel een 3standen speen op)maar mn schoonzusje kan er weer niet mee over weg ligt ook beetje aan de kleine denk ik als deze goed gaan zou ik als ik jou was niet gaan veranderen alleen dalijk met speen dan

wij gebruiken de 3standen speen als volgt

1 voor water,sap en dat soort dingen
2 voor de gewone fles met voeding
3voor papfles,pyama papje dus wat dikkere voeding

succes ermee,en jullie momentjes zul je idd wel even gaan missen,haha dat kolven ken ik idd net zo,n koe voel je je ja hihi

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

hey patricia,

bedankt voor je advies.
Maar nadat ik het stukje schreef, belde het cb.
En je gelooft het niet, maar ze hebben me weer overgehaald om toch door te gaan met bv. En eigenlijk ben ik daar heel blij om. Ik had net dat steuntje ff nodig.
Dus mijn kleine druif, heeft één kunstvoeding met de fles gehad en toen weer de borst. Ja besluitloos               , en misschien niet helemaal zoals het hoort, maar ik ben er heel blij mee. En  we hebben een plan om te proberen hem iets beter door te laten slapen.
Maar jouw advies over flessen, heb ik zeker wat aan. Wnt over een maand of 2, gaat hij ook aan al die lekkere andere drankjes en hapjes. Echt spannend en leuk lijkt me dat. Tja, die kleintjes worden groot.
Enne knap van je excuus.

Liefs suus

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2008 16:55:17'));

hey patricia,

bedankt voor je advies.
Maar nadat ik het stukje schreef, belde het cb.
En je gelooft het niet, maar ze hebben me weer overgehaald om toch door te gaan met bv. En eigenlijk ben ik daar heel blij om. Ik had net dat steuntje ff nodig.
Dus mijn kleine druif, heeft één kunstvoeding met de fles gehad en toen weer de borst. Ja besluitloos               , en misschien niet helemaal zoals het hoort, maar ik ben er heel blij mee. En  we hebben een plan om te proberen hem iets beter door te laten slapen.
Maar jouw advies over flessen, heb ik zeker wat aan. Wnt over een maand of 2, gaat hij ook aan al die lekkere andere drankjes en hapjes. Echt spannend en leuk lijkt me dat. Tja, die kleintjes worden groot.
Enne knap van je excuus.

Liefs suus

dat is nog veel beter als mijn advies,hopen dat alles nu goed komt en hoop dat je je nachtrust een beetje terug krijgten ja mijn excuus was wel terecht he:p:p

succes er mee
en ja tis idd heel spannend met de hapjes caithlyn krijgt al een kleine 2maand de potjes alleen dan 1a 2 keer per week en sinds deze week krijgt ze het elke dag,ook mag ze nu liga,s en deze heeft ze een keer gehad en ze vind het geweldig vooral dat brassen hahaha

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Terug
Bovenaan