Slapen en voeding

Hoi Hoi!

Ritme is idd moeilijk.
mijn meisje is van 4 april en weegt nu 4500 gram!
Ruim 9 weken dus nu.
Met 37 weken is ze geboren en 3 weken later sliepp ze voor het eerst door snachts. (6 uur achter elkaar)
Toen ze 6 weken was, sliep ze haar eerste 3 nachten waarbij ze 9 tot 10 uren doorsliep. En dit is echt prima! Slapen is nét zo belangrijk als een flesje. Ik was ook bezorgd de eerste keer, (is ook mijn eerste kindje) Maar door het over te geven en het vertrouwen te hebben komt het goed. Ze geeft echt wel aan wanneer ze wil (bij mij dan)
Nu de afgelopen 2 nachten weer goed geslapen.
Gisteravond 22:30u laatste flesje 150/5 dus 23:00u in bedje en kwam om 9:30 vanmorgen. Overdag komt ze wat vaker tussendoor voor een extra flesje en is graag wakker overdag, lacht flink, heeft de grootste lol in de box en slaapt tussendoor, maar veel 'hazenslaapjes' zeg maar dus logisch dat ze snachts echt haar rust pakt! En wij dus ook! Ik probeer echt m,n gevoel te volgen en naar haar te luisteren, ik tel het aantal cc's van een dag en hou haar plasluiers goed in de gaten. Ze groeid als kool!
Echt flink genieten!
Wilde mijn ervaring even met je delen! En ik vind het weer fijn om bij jullie het ritme te zien. Want ook ik twijfel natuurlijk weleens ;-) We willen immers allemaal het beste voor ons kleintje!

Liefs Dreaming!

Terug
Bovenaan