slapen in bed of kinderwagen?

Hoi,

Max slaapt overdag en 's nachts in zijn eigen bedje op zijn kamer. Overdag zijn de rolgordijntjes open, 's nachts zijn deze dicht.
Ik vind het nu al belangrijk om met een goed ritme en regelmaat te beginnen. Ik moet zeggen dat het hier ook goed werkt.
Mijn eerste liet ik ook wel eens in de box liggen als hij daar in slaap viel. Maar met een 2jarige peuter in huis, kan de baby niet echt beneden slapen. Dus als hij moe wordt, lekker naar bed.
Trouwens: hoezo in de kinderwagen? Heb je die beneden staan dan ofzo??

hier wordt er op de arm geslapen hellaas:( overdag dan. ik kan hugo soms wel wegleggen maar als ik hem in zijn bed leg wordt hij wakker ook als ik hem in de box en wandelwagen leg wordt hij snel wakker. maar snachts ligt hij wel gewoon in bed en dan slaapt hij ook goed door gelukkig. en dittie waar heb jij de kinderwagen staan dan? bij ons staat hij ook gewoon beneden hoor hihi zou niet willen dat hij boven staat ivm gesjouw,,, hihi

groetjes inge

Soms slaapt Kiron in de box en soms in zijn wiegje. In het begin sliep hij ook op mijn armen maar hij begint het door te krijgen dat de andere plaatsen ook niet zo erg zijn.

Jason slaapt overdag in de box of in de kinderwagen en 's nachts gaat hij lekker zijn eigen bedje in! Ook ik heb de kinderwagen gewoon in de hal beneden staan en als hij daarin slaapt rijd k hem de kamer in! :D boven is niet zo een goeie optie hihi!!

mijn zoontje laat ik s ochtend tot twaalf uur s middags beneden liggen in de box omdat hij dan zo wakker is niet dat hij huilt maar ligt zo rond te kijken dus hou ik hem bij me...daarna probeer ik hem toch echt boven te laten in zijn eigen bedje lekker rustig voor hem en inderdaad met de gordijnen open en s avonds met de gordijntjes dicht

Terug
Bovenaan