slapen in bed of kinderwagen?

Ja sorry, was vanmorgen nog niet helemaal wakker ;) Ik bedoelde of je de wagen in de woonkamer had staan dan. Bij ons staat de wagen in de gang (met heeeeele vieze banden, want hier is de weg nog niet fatsoendelijk aangelegd). Maar vroeg me eigenlijk af waarom je je kindje in de wagen liet slapen.

hier in zijn wiegje s nachts en probeer dat s ochtends, maar hij slaapt slecht overdag.
dus dan in de kinderwagen in de woonkamer. dan kan ik af en toe even die heen en weer wiegen en speentje in doen. anders loop je inderdaad 10 keer heen en weer.
groetjes

tja...hier is de jongste nummer 4.
Hij drinkt heel netjes om de 4 uur...maar dat maakt het slapen moeilijker als je 2 kinderen naar school moet brengen 's morgens en van school moet halen 's middags! Hebben we al het geluk dat wij niet tussen de middag de kids hoeven te halen/brengen i.v.m. continurooster.
Maar de 1e fles is om half 7/7 uur...en dan dus 4 uur later de volgende fles. Maar om even na 8 uur naar school lopen om dus tegen kwart voor 9 weer thuis zijn. Dat betekent dat hij dus vanaf 8 uur in ieder geval in de wagen ligt. En dan daar slaapt tot zijn volgende fles van half 11/11 uur.
En dan daarna is het eigenlijk hetzelfde verhaal...slapen gebeurt daarna in de wagen, want dan kan hij mee naar school om even na 2 uur tot ong. kwart voor 3. En daarna krijgt hij zijn fles.

En eigenlijk zou hij dan wel zijn bed in kunnen gaan. Maar voor het gemak doen we dat nu nog niet. Maar dat zal nog wel gebeuren hoor!

Nu slaapt hij alleen maar overdag in de wagen en 's nachts in de wieg...en hij doet het op die manier prima!

Onze andere 3 jongens hebben wel altijd in bed geslapen hoor...maar het loopt nu gewoon zo.

De wagen staat overigens bij ons in de kamer. Net om het hoekje bij de deur...en smerig dat onze vloer is!!! Maar goed...dat dweilen we af en toe wel...

harley ligt overdags in de box te slapen en 's nachts in de extra wandelwagen naast mn bed.

hij vind zijn eigen ledikant nog niks en ik wil m liever dicht bij me hebben.

Terug
Bovenaan