<p>hallo, </p><p>Dit is mijn eerste topic die ik plaats maar ben benieuwd naar ervaring van andere moeders. </p><p>Mijn zoontje is nu 8,4 weken oud. Sinds week 2 wil hij overdag niet slapen en heeft hij veel gehuild! tot week 6 heb ik alles geprobeerd, inbakeren, Puckababy, rust en regelmaat (wakker in zijn bed huilt hij alles bij elkaar, lees krijsen. Tot 45 minuten laten huilen maar voelde me een ontaarde moeder en met tranen over mijn wangen heb ik hem getroost), reiswieg, osteopaat. Na de osteopaat en andere voeding werd het huilen minder maar het overdag slapen ging nog steeds niet. Het enige wat hielp was de draagdoek. Dit heb ik dus vanaf week 2 gedaan maar hij is ondertussen 6 kilo en het begint voor mij ook best zwaar te worden (ook al doe ik het met liefde). </p><p>Nu heeft hij vandaag tot 2x toe in de maxi cosi als een roos geslapen. Zonder te huilen, binnen 5 minuten rustig in slaap. Ik weet dat het niet wordt aangeraden en tussen door was hij er ruim 2 a 2,5 uit voordat hij voor het eerst ging geeuwen. </p><p>Hoe zit het precies met de maxi cosi en kan het echt zoveel kwaad dat hij in de maxi cosi slaapt? Ik hoor graag jullie tips of ideeen! </p><p> </p>