slapen is een drama

En en, hoe is het vannacht gegaan? Hier was het vannacht zeuren tussen 9 en 11, uiteindelijk is ze in slaap gevallen (gelukkig).

Het kost wat moeite, maar werkt echt hoor... Hier nu dus af en toe een moeiljke avond/nacht/middag, maar het gaat al stukken beter dan het ging...

Succes!

(enne...ook hier heeft manlief het moeten ontgelden. Daar komt nog bij dat ik onder de hormonen zit, ben 11 wk zwanger van nummertje 2...)

Hallo,

Onze kleine man presteert de afgelopen drie weken iedere keer rond half drie/drie uur wakker te worden. Huilen in het groot. We hebben inmiddels vanalles geprobeerd. 's Middags korter slapen, bedje op andere plek, bij hem blijven zitten tot hij weer gaat slapen, in ons bed (tja, je wilt af en toe toch ook zelf slapen) leggen, even naar beneden wat drinken, laten huilen, tienminutenregel. Noem het maar op. Hij valt wel weer in slaap, maar minstens naar een uur ofzo.

Gisteravond hebben wij het volgende gedaan: eerst in bad, vervolgens later naar bed (drie kwartier), slaapzak aan (had hij niet meer sinds de zomer) en de halve hoeveelheid melk die hij normaal nog kreeg voordat hij naar bed ging. En wat denk je? Doorslapen tot half zeven! (Mama was wel om zes uur wakker, toch een gewoonte en bovendien is het wel heel stil dan :)
Maar goed nu is de vraag: wat heeft er nu voor gezorgd dat hij doorgeslapen heeft?
Slaapzak, later naar bed of minder melk?
Vanavond hetzelfde maar eens proberen, ik ben benieuwd!

Wat denken jullie dat het geweest is?

Groetjes,
Janneke
Maar goed, nu denk ik:

Terug
Bovenaan