Slapen is een ramp

Hallo Dames,

Vroeg me af of er meer van jullie zijn die slaapproblemen hebben...
Op zich ben ik moe genoeg als ik 's avonds naar bed ga en in eerste instantie val ik dan ook wel in slaap ondanks dat de kleine knul dan flink aan het schoppen slaat zodra ik mezelf neerleg... dan word ik standaard tussen 2 en 3 wakker en kan ik slapen wel op mijn buik schrijven..standaard moet ik dan naar de wc en daarna kan ik dus echt niet meer slapen..heb al van alles geprobeerd..linker en rechterzij, op mijn buik , rug, met een kussen tussen mijn benen..onder en boven het dekbed...met een pyjama broek of zonder het heeft allemaal geen effect..met gevolg dat ik dus echt bek en bek af ben en vaak niet de tijd heb om dan tussen de middag even te gaan liggen...
Tips???

Ik heb geen tips, maar lig zelf ook al een poosje wakker :-( Vriendlief was op stap en belde mij om 2.45u om te vertellen dat ie super veel van mij houdt en zo blij is met ons dochtertje en aankomend zoontje. Hij had een discussie met iemand gehad in de kroeg die het belachelijk vond dat hij als vader zijnde op stap was en dat moest ie mij even vertellen. Bedankt schat ik hou ook van jou.
En nu lig ik dus al uren wakker. Was eindelijk beetje weggedommeld, komt ie thuis, dus weer wakker. Pffff gelukkig doet ons dochtertje nog wel een middagdutje, dus weet dat ik morgenmiddag nog ff kan gaan liggen, maar wat is het irritant om niet te kunnen slapen en wel moe te zijn!! :-(

Hoi, heel herkenbaar! Is al vast ter voorbereiding voor de nachtvoeding over een paar maanden ;-) En helaas geen tips.... Ik probeer maar rustig te liggen met de gedachte dat ik dan ook rust. Als ons 1e kindje 's middags slaapt probeer ik als ik thuis ben ook even te gaan liggen op de bank. Meestal lukt echt slapen dan ook niet maar het geeft wel ff een rust momentje. Verder ga ik 's avonds op tijd naar bed. Succes met slapen....

@ wolkje mannen grrrr hahahha het ergste is nog als je niet kan slapen en vriendlief ligt heerlijk en als een bruine beer te snurken om laaiend van te worden en dan 's ochtends uit bed komen en zeggen dat ie zo rot geslapen heeft juist......

@ mozart ja nou die voorbereiding heb ik al gehad we hebben een nichtje van nu 3 weken oud en ben na de bevalling een paar dagen bij mijn schoonzusje geweest, daar gelogeerd..en gisteravond kon ik mijn babykamer uittesten want toen was ze hier...

Ik ga denk ik ook maar proberen om tussen de middag een rust momentje te pakken..al is het dan maar even op de bank liggen maar dan is er ieder geval even een momentje rust in dat lichaam

We hadden geluk vanmorgen, ons dochtertje sliep uit tot 09.00u! (normaal 07.00/07.30 wakker)
Mijn vriend zei "ik blijf nog ff liggen hoor"
Waarop ik zei "mooi niet!" Haha. Ik voelde me op dat moment ook brak, alsof ik tot 5u op stap was geweest. Dus ff uitgelegd en ik vertikte het om zelf koffie te zetten, dat was vanmorgen zijn taak ;-) (ik kreeg al geen ontbijt op bed, het was tenslotte toch moederdag!)
Daarnaast zouden we om 11u koffie gaan drinken bij zijn moeder, dus hup dat bed uit! Zijn tijdens het middagdutje van dochterlief beide nog ff gaan liggen :-D

pff ik weet precies wat je bedoelt, ondanks alles te hebben geprobeerd kan ik maar niet in slaap komen terwijl ik wel supermoe ben en dat voel over mijn hele lichaam. Als ik net wegdommel dan moet ik weer eens naar de wc omdat die kleine tegen mijn blaas schopt en kan ik al helemaaaal niet slapen, zelf's een middag dutje lukt me niet :( om gek van te worden.
hoop dat het het je lukt succes!

Hey,

Geen tips, wel herkenning!!
Ik kan me dit van de eerste keer helemaal niet meer herinneren!! Misschien omdat toen meer rust overdag had ofzo.. Ik ben echt chronisch vermoeid!
En inderdaad niet kunnen slapen!

Pff.. Nog 13 weken...

Liefs,

T

Fijn om te horen dat er meerdere dames zijn wel vervelend dat jullie ook niet kunnen slapen...Mensen zeggen nu dingen als de langste periode heb je erop zitten..t word nu aftellen ja ffff nog 15 weken... Hoop dat het snel iets beter wordt... de laatste dagen gaat t redelijk....
@ wolkje lekker dat jullie dochtertje bleef slapen jammer dat je geen echte mama dag heb gehad..ik kreeg van mijn schoonmoeder een mooi dove pakketje voor de bijna mama..lekker voor mezelf...wij hebben een barbeque georganiseerd voor de moeders onze ouders wonen een straat achter mekaar dus dat was mooi opgelost....

Terug
Bovenaan