Slapen is een ramp

Heel herkenbaar ja. Ik word ook elke nacht 1 of 2 keer wakker omdat ik naar de wc moet. In slaap komen is daarna best lastig. Zeker als manlief ligt te snurken :s Ik neem 's middags voortaan wat tijd om rustig te zitten of een dutje te doen. Sinds vorige week merk ik sowieso dat de vermoeidheid en misselijkheid weer echt terug beginnen te komen.

Heel herkenbaar inderdaad....en dan moet ik niet eens meer naar de wc......dat heb ik in het begin wel veel gehad. Onze zoon vindt het nodig om zijn mama wakker te schoppen :O
Soms wou ik dan die kerel van mij de hele week op de kazerne bleef want dan wist ik zeker dat ik iig 4 nachten per week ook weer redelijk in de slaap kom, maar met zo'n lawaaimaker naast je wil dat niet echt.

@ Anoli hilarisch dat gevoel ken ik mijn vriend... gaat eens in de zoveel tijd een avondje weg met m'n zwager en dan komen ze pas laat thuis... en dan slaap ik dus heerlijk omdat ik het hele bed voor mezelf heb en dus heerlijk uitgebreid kan liggen....oplossing is dus heel simpel hahahahahahahahaa :p nee hoor want aan de andere kant kan ik ook nie zonder em..

@sammich idd soms hahahhaaha nee echt niet. Gisteren belde m'n man ook met de mededeling dat hij misschien nog naar Afghanistan kon :O.......ik denk ach ja waarom niet extra inkomsten is nooit weg, alleen zou betekenen dat hij volgende week al zou moeten vertrekken voor 4 mnd, dus nee dat doen we maar niet. Aangezien hij dan de geboorte van onze zoon zou gaan missen.
Maar als ik dan niet was uitgerekend had ik gezegd DOEN.....heerlijk het hele bed voor me alleen :)

@ Anoli hahaha ja idd dubbel extra inkomsten zijn altijd wel prettig maar dan zou ie al het moois missen dat is ook wel weer jammer... Heb mezelf maar aangeleerd de afgelopen dagen om me gewoon om vriendlief heen te vouwen als ik niet genoeg ruimte heb....ach moet kunnen gelukkig is de zomer nog niet echt begonnen dus wel lekker warm,,,hahahahahahha

Terug
Bovenaan