slapen jullie ook zo rot?

ik ben gelukkig geen buikslaper haha maar oh ha stuwing daar had ik nog even niet aangedacht haha maar goed..........volgend jaar slapen we zeker weer goed haha

liefs Daantje

hoi, ja zo ga ik ook naar bed met maalox. ik voel met net een olifant als ik draai. en de en e nacht slaap ik echt super als een bom gewoon en de andere is dan weer vreselijk...... brr zal blij zijn als ik straks bevallen ben en heerlijk kan liggen.. daar verlang ik naar

Ha meiden,

Wat een verhalen zeg haha. Ik zie het allemaal voor me van iedereen. Ik ben een echte rugslaper maar dat gaat gewoon niet meer, krijg het er spaans benauwd van joh pfff.

Dat draaien en dan weer in model komen haha daar snap ik alles van. Ik moet met mn handen mn buik vasthouden om te keren want anders verrek ik mezelf geloof ik haha. Soms doe ik het te snel en doet het wel eens echt zeer ook dus dat wil ik niet meer. En ja mn heupen doen soms pijn als ik me om moet draaien. Een kussen tussen mn benen werkt helaas niet meer. Nah ja, nog een paar weken he. Dit zijn echt de laatste loodjes meiden.

Succes iedereen enne wat is maalox of zoiets?

vreselijk he, hier nog eentje hoor. Ik word zelf niet lekker als ik telang op mijn rug lig. Moest laatst naar de tandarts, 2x niet lekker geworden in die stoel.....  In bed heb ik dat dus ook, dus dan maar op mijn zij, begint die kleine te protesteren, of ik krijg last van mijn heup. Hup bed maar weer uit om te plassen, of omda tik een zere heup heb en zo de hele dag door. Ik rust snachts gewoon niet meer uit, de VK heeft mij daarom geadviseerd mijn werkdagen iets in te korten! Dat heb ik gedaan, ik lig nu smiddags op de bank rustig een uur te slapen..........omgekeerde wereld he
Doegggg

Ik ben eens gaan zoeken en informeren over wat de beste zij is om te slapen. Links schijnt het beste te zijn, voor de placenta maar ook voor  de afvoer van vocht, dus minder dikke voeten en enkels.  Ik probeer zo veel mogelijk op die linkerzij te liggen, maar ja, dat lukt natuurlijk niet altijd. Ik moet echt draaien 's nachts anders krijg ik pijn in mijn heup, tja, die laatste loodjes...... Och ja, die stuwing, daar had ik ook nog even geen erg in, maar ja, daar hoef je nog niet eens voor op je buik te liggen om er pijn van te hebben. Tof vooruitzicht, haha, ik hoop dat ik er dit keer niet veel last van heb.

Het klinkt misschien heel vervelend, maar ik ben blij dat we er toch met zijn allen last van hebben. Dat betekent gewoon dat het normaal is. Vervelend...maar normaal.

Ook ik slaap de ene nacht goed (wel veel plassen, maar dan val ik gelukkig zo weer in slaap) maar de nachten dat ik mezelf in geen houding goed kan vinden zijn verschrikkelijk.

Ik weet dat het het beste is om op de linkerzij te liggen, maar wat als dat nu niet te lang kan?? Mijn meisje heeft de rechterkant van mijn ribben aardig geterroriseerd...nee dat doet ze nog, waardoor ik, wanneer ik op mijn LINKERZIJ lig, soms zo'n last krijg van die rechterkant van mijn ribbenkast. Alsof het dan doorhangt ofzo. Dan doet het echt pijn hoor! Zo blijf ik dan dus echt niet liggen he.

Wanneer ik dan op mijn rechterzij draai...tja heerlijk, bekkenpijn, wat ervoor zorgt dat ik soms niet langer dan 5 minuten op die kant van mijn bekken kan liggen en draai ik me maar weer om.

Op de rug slapen gaat nog het beste van allemaal, alleen is dat erg ZWAAR op de maag haha. En drukt een gewicht op me en dat slaapt dan ook were niet lekker, want dan heb ik het idee dat mijn rug gewoon doormidden wordt gebroken.

We zullen zien hoe het straks gaat. Liever gebroken nachten, maar wel "fijn" slapen, dan dit.

Terug
Bovenaan