Slapen met airco aan

Aykiz mag ik vragen waarom het bot is? Ik ben heel benieuwd waarom het gevaarlijk is. Ik snap dus oprecht niet waar je reactie vandaan komt. Ik zet er nog ‘haha’ bij. Volgens mij was er echt niks mis met mijn opmerking...

Roze wolkje, jazeker een nachtfles. Hadden hem toch uitgezet maar alweer een stuk warmer geworden in de kamer. Lastig joh, met dit weer buiten....

Hi!

Wij hebben een mobiele airco en laten deze wel aanstaan s nachts, maar niet op standje vriezen zegmaar. We zetten de airco op een redelijke temperatuur en trekken onze dochter haar romper en puckababy mini zak aan.
Wij gebruiken een Oyo van Aerosleep en haar temperatuur bleef prima.
De airco staat ook aan de kant van mijn man en onze dochter licht naast mij in de cosleeper. De airco blaast ook niet op haar. De kamer is dan gewoon een fijne temperatuur voor haar en ons om te slapen.

Wij hebben de airco toch uitgezet en snachts en sochtends als ze voor de fles kwam de airco tussendoor aangezet. Daardoor koelde het elke keer weer 2 graden af. Sochtends optijd naar beneden met dr want het was om half 8 alweer ruim 28 graden, nu al 34 zelfs. Vannacht zal het iets warmer worden nog op de kamer maar zoals afgelopen nacht was het goed te doen!

Geen idee of het voor jullie een optie is, maar een aantal oppas gezinnen van mij sliepen beneden omdat het daar minder warm was en meer mogelijkheid tot doorluchten? Is een beetje behelpen misschien, maar wellicht een mogelijkheid?

Zaten we aan te denken, maar we hebben een bank waar 1 persoon op kan skapen en ons bed moest via het raam naar boven hahah. Dus dat is ook weer een dingetje. Maar mocht het echt niet te harde zijn slaapt 1 iemand met ons dochter beneden

Terug
Bovenaan