<p>Ik weet heel goed wat veilig slapen is ik vraag ook alsjeblieft niet om commentaar! toen ons zoontje net was geboren wilde hij echt niet in zijn bedje; logisch natuurlijk. Als nieuwe moeder kreeg ik het advies van het consultatiebureau, een vrouw met 20 jaar ervaring om een Aankleedkussen tussen ons in te leggen en hem daar op te laten slapen! Dat heeft lang gewerkt maar naarmate hij ouder werd ging hij naar een wieg. Nu is hij 7 maanden en zitten we al een hele lange tijd in een tijd van niet willen slapen, en vooral niet bed. Nou ging ik vandaag eens voor het proberen het aankleedkussen in zijn bedje leggen en jahoor.. hij ging slapen. Ik lees veel, ook heb ik afgelopen maanden gelezen dat voor het ventileren een Aankleedkussen niet goed is. Dit in verband met het plastic, dus nu vind ik het lastig, omdat ik dat snap, maar ook niet kan begrijpen dat zo een ervaren vrouw mij dit ooit heeft aangeraden toen hij net geboren was. zijn er mensen die hierin hun visie met mij willen delen? Ik zorg voor het moment dat de kamer goed gekoeld is, op onze slaapkamer staat namelijk airco die doorstroomt naar zijn kamer, zo blijft het lekker koel. Dubbel vind ik het wel een beetje. </p>