<p>Hoi hoi! </p><p>Wat vinden jullie? </p><p>Mn dochtertje is 7,5 week oud. Ze heeft verborgen reflux wat op dit moment erg is, haar slokdarm is al zo geïrriteerd dat in wat voor houding je haar neemt alles zeer doet, gewoon niet slapen! Heel de dag niet. Als ze slaapt is het alleen in de nacht het liefst op mn borst en is het alsnog rommelig, dus ze is oververmoeid, heeeel prikkelbaar en schrikt van alles en ze kan eigenlijk alleen nog maar huilen. </p><p>Nu mn vraag: ze wilt op haar buik slapen, dit heeft ze vannacht dus zelf gedaan. Ze slaapt altijd al een heeel klein beetje op haar zij, op haar rug wilt ze dus ook niet van alles al geprobeerd. Op haar zij sliep ze als een roosje voordat dit allemaal begon. Nu is ze dus zelf naar haar buik gedraaid en wat sliep ze lekker! Ik lag naast haar dus ik hoor alles van der, ze kan zelf haar hoofd heel goed optillen en dit houdt ze echt al heel lang vol en dit kon ze ook al toen ze 2 weken oud was. Ik laat haar sowieso niet op haar buik slapen als ik er niet bij ben. </p><p> </p>