Slapen op eigen kamertje

Hallo,

Mijn eerste heeft 6 maanden bij ons op de kamer geslapen. Toen hebben we 'm in z'n eigen kamertje gelegd. Vond het niet leuk maar het moest. De wieg werd ook te klein. Was lekker makkelijk met voeden. De tweede ligt nu weer bij ons en blijft dat ook totdat ze een half jaar is of de wieg te klein is. Ze spuugt af en toe ( het wordt wel minder) en dan heb ik haar liever bij me. Verder ligt de oudtste er alleen als hij echt heel ziek is en hij bijvoorbeeld hoge koorts heeft. Verder laat ik hem en haar straks zoveel mogelijk in hun eigen bed. Mijn zoontje had deze week koorts en had s'nachts een paar uur bij ons gelegen. Gisteren zat hij te piepen dat hij weer bij ons in bed wilde. Dat ging mooi niet door. Gelukkig heb je daar met een baby nog geen last van.  Kan me echter ook voorstellen dat je de baby wel snel op z'n eigen kamertje wilt hebben. Toen ik de eerste keer zwanger was riep ik ook dat ik geen baby op m'n kamer wilde.

Groetjes,

Monique

hou femke
lena   ging naar 5 weken naar haar eigen kamer , ze is   ook erg luidruchtig leuk om naar te luisteren de eerste weken maar het ging ons toch opbreken dus is ze verhuist naar haar kamertje die tegenover onze kamer ligt . overdag ligt ze in de woonkamer te slapen wandt dan wil ze niet naar bed maar sávonds gaat ze rustig in haar eigen bedje slapen zonder al te veel huilen

Hoi,
Marijn slaapt 's nachts nog bij ons op de kamer, dat vind ik wel makkelijk met de nachtvoeding. Maar overdag slaapt hij in z'n eigen kamertje. In het begin lag hij overdag ook wel in de woonkamer te slapen in de wandelwagen, maar voor mijn gevoel heeft hij het nodig om meer rust om zich heen te hebben.

hoi,
jaap (10weken) slaapt dag en nacht in de weig bij ons op de kamer. Dit heeft vooral een praktische reden , namelijk dat zijn kamertje 1 verdieping hoger ligt dan die van ons. En ik geef BV, dus moet dan 's nachts elke keer boven gaan voeden... Niet echt handig, zeker nu ik vanaf za weer ga werken. Dus zolang hij in de wieg past, blijft hij bij ons op de kamer. Daarna gaat hij in ledikantje op eigen kamer. (hopelijk slaapt hij tegen die tijd door!!
Dus gewoon je gevoel volgen, dan  merk je vanzelf wel wanneer jij of je kindje eraan toe is om naar eigen kamertje te verhuizen!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hoi. Teun heeft een weekje bij ons gelegen maar ik sliep zelf ook slecht dus is hij na een week verhuisd. Hij ligt 1 deur verder dus kan ik elk geluidje horen maar toch heb ik voor de zekerheid de babyfoon aan (erg hè) Groetjes Mikkie.

Hoi. Teun heeft een weekje bij ons gelegen maar ik sliep zelf ook slecht dus is hij na een week verhuisd. Hij ligt 1 deur verder dus kan ik elk geluidje horen maar toch heb ik voor de zekerheid de babyfoon aan (erg hè) Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan