Slapen op het kdv

Inderdaad wat hierboven gezegd wordt. Een formulier tekenen was bij ons ook mogelijk. Kan me niet voorstellen dat ze bij jullie geen oplossing hebben. Dat je kindje s nachts onrustig slaapt komt waarschijnlijk omdat hij oververmoeid is en overprikkeld, daar worden de nachten niet beter op. Ik zou toch zeker het gesprek aangaan op het kdv, want dit is niet vol te houden voor je kleintje

Dank voor de reacties allemaal! Had nog nooit van zo'n formulier gehoord, maar ga dit zeker vragen volgende week. Top zo'n forum, was er anders echt nooit op gekomen haha.

Bij ond moet bij het formulier waarin je toestemming geeft om het kindje op de buik te laten slapen ook een doktersverklaring waar in staat dat dit medisch noodzakelijk is. En dat is er bij 9 van de 10 buikslapers denk ik niet.
Mijn dochter was ook een hardnekkige buikslaper en viel op haar rug (ook ik kinderwagen of macicosi) écht niet in slaap. Er was verder geen medische reden voor dus haar op haar buik in bed leggen op het kdv was geen optie. Wel mocht ze in de kinderwagen op de groep. Ze sliep daar veel korter en onrustiger en was doodop als ze thuis kwam, maar het was beter dan helemaal geen slaap.
Gelukkig kon ze heel snel heen en terug rollen. Toen mocht ze wel in bed op haar buik slapen. 
Misschien is een kinderwagen op de groep voor jullie ook een oplossing?

Terug
Bovenaan