slapen op je buik

hey hallo

ik was lang op zoek naar dit onderwerp maar kon het nergens vinden

ik vroeg het me namelijk ook af of je op je buik mag slapen

ik ben nu 7 weken zwanger en heb me hele leven op me buik geslapen dus ik maakte me ook al ongerust of het kwaad kon   maar idd als je eenmaal slaapt en het wordt on confortabel dan draai je je vanzelf wel op je zij of op je rug want ik merk dat ik altijd op me linkerzij wakker wordt ..... stom is dat he

veel succes allemaal met het vinden van de juiste houding

groetjes renata

hoi

ik ben nu 18 weken zwanger en ben eergisteren bij de gyneacoloog geweest en toevallig aan hemgevraagd of het kwaad kan om op de buik te slapen...
hij zei zolang je t kunt mag het gewoon...
op een ggeven moment lukt t toch niet meer zoals bij mij vanacht.
ik heb me de bedsteun beetje omhoog gezet en ik heb geslapen als een os

nou veel sterkte ermee
groetjes

hoi hoi

ik ben nu 24 wkn zwanger en slaap nog op mijn buik maar het gaat nou wel moeilijker worden
kan alleen geen goede stand vinden om verder lekker te slapen
lig dan nu half zij en half buik met een knie omhoog maar dat gaat niet lang meer goed want mijn buik groeid echt als kool

groetjes manny

Hoi!,

Ik sliep ook altijd op mijn buik, heb mezelf echt aan moeten leren om op mijn zij te gaan slapen. Ik heb mezelf daarbij helemaal ingebouwd met kussens, omdat ik anders als ik eenmaal sliep toch doordraaide op mijn buik. En dan weer  wakker werd van de misselijkheid. Nu heb ik die kussens gelukkig niet meer nodig, maar doordraaien op mijn buik gaat ook echt niet meer lukken. Ik kijk er wel al naar uit dat ik straks weer lekker op mijn buik kan slapen.

groetjes Larissa (39wkn)

Hoi, hoi,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap mijn hele zwangerschap op mijn buik geslapen. Niet dat het op het laatst nog makkelijk ging maar ik trok dan gewoon 1 been wat om hoog en deed daar een kussentje onder. Ik slaap inmiddels eigenlijk nooit meer op mijn buik dus dat zal deze zwangerschap geen probleem zijn! Veel suc6 met het vinden van een fijne slaaphouding!

Groetjes, Jonna

Terug
Bovenaan