slapen op je linkerkant

Ik slaap het meest nog op mijn rug, dat is niet slecht, alleen kun je na verloop van tijd minder goed ademhalen omdat je beeb toch op je longen drukt enzo....
Als ik dan op mijn zij lig, slaap ik ook rechts... dat ligt veel lekkerder.. heeft mijn beeb genoeg, dan begint ie te schoppen en draai ik weer netjes om.

Je moet liggen wat voor jou het prettigst is. je beeb krijgt wel de zuurstof die hij/zij nodig heeft.... en mocht ie er problemen mee hebben, trapt ie je wel van je zij af
 
Je mag ook gewoon op je buik slapen hoor! ik slaap er nog regelmatig half op.. helemaal lukt niet meer.... maar dat is geen probleem voor de baby... ligt voor jezelf gewoon niet heel erg lekker meer....

 
Je mag ook gewoon op je buik slapen hoor! ik slaap er nog regelmatig half op.. helemaal lukt niet meer.... maar dat is geen probleem voor de baby... ligt voor jezelf gewoon niet heel erg lekker meer....
 
Bedankt voor alle lieve reactie's. Voel me nu een stuk minder schuldig over het anders liggen dan voorgeschreven is.
Ik kruip vannacht gewoon lekker in een holletje op de manier die het beste ligt.
Bedankt!
 
Ik ben een buikslaper, en zolang de kleine zich er niet mee gaat bemoeien slaap ik nog heerlijk op mijn buik. Je merkt vanzelf wel of de kleine het niet fijn vind en dan kan je altijd andders gaan liggen.
 
Hoi,
Dat maakt echt niet uit hoor, jekan daar geen rekening mee houden, het is al moeilijk een houding te vinden, laat staan als je alleen links zou mogen liggen, nee hoor ik slaap zoals ik lekker lig!
Je moet je niet teveel aan trekken van dat soort dingen.
Liefs MJ
 
Ik ben 35 weken zwanger. Ik lig op allerlei manieren. Alleen op mijn rechterzij voelt voor mezelf niet prettig. Ik slaap gewoon zo als ik het zelf lekker vind.
Soms word ik wakker lig ik opeens op mijn rug en soms zelfs een beetje op mijn buik.
het kan allemaal. Zolang je maar lekker ligt.
NIks forceren. :)

Fijne zwangerschap dames!
 
Terug
Bovenaan