slapen slapen en nog eens slapen....

Beste Frieda
wat vervelend zeg, dat het zo moet gaan. Krijg de indruk dat ze maar weinig uitleg geven... want het zou toch een stuk schelen als ze zeggen waaróm ze geen neurofen willen geven.
Waarschijnlijk is dit omdat neurofen een beetje bloedverdunnend werkt. Dit geven ze liever niet bij een ingreep die "nogal bloederig" is, zoals amandelen verwijderen. Dit is mij tenminste verteld toen ik verstandskiezen liet verwijderen.

Hopelijk heb je hier iets aan en beterschap voor Kyra!

groetjes
Mandarijn

Hoi Frieda,

Mijn zoontje reageerde ook heel heftig toen zijn neusamandel eruit was gehaald (nu 3 weken geleden). Hij was woedend, eerst vanwege het kapje en daarna toen hij wakker werd. Ik vond dat gezichtje met bloed heel naar om te zien, en hij was ook echt een tijd ontroostbaar. De verpleging vertelde mij ook dat kleinere kindjes heftiger reageren (dat hoor je inderdaad achteraf pas)  Daarna was hij wat suf, maar de dagen daarna merkten we er niets meer van. Ik lees dat jouw dochtertje meer last heeft nu. Ik zou het niet te lang afwachten, zeker niet als ze te weinig vocht binnen krijgt.  

Hopelijk gaat het snel beter, en heeft de ingreep het gewenste resultaat. Helaas heeft het bij ons zoontje niets verbeterd, al zei de kno arts dat het echt nodig was.

Beterschap & groetjes,
Eveline

Terug
Bovenaan