Slapen van 7 tot 7 (borstvoeding)

<p>Hallo,</p><p>hoe oud waren jullie kindjes toen ze gingen doorslapen van 7 tot 7?</p><p> </p>

Onze slaapt vanaf 5 maanden ongeveer van 20.00 tot 6.30 uur. Ze wordt nog wel eens wakker omdat ze haar speen kwijt is maar krijgt geen voeding meer ‘s nachts. Om 19.30 uur de laatste en 07.00 uur weer een fles. 

Een fles? Dus flesvoeding en geen borstvoeding? Ik was specifiek op zoek naar baby’s met borstvoeding omdat daar blijkbaar toch een groot verschil in zin omdat borstvoeding makkelijk verteerbaar is dan flesvoeding :) maar het is iig weleen nette tijd van 20:00 tot 6:30!

Hoi, Mijn zoontje is nu 7 maanden en heeft nog 1 nachtvoeding. Hij slaapt wel netjes van 7 tot 7 (en 1 x wakker). Ik ben ook heel benieuwd wanneer die voeding vervalt, dus ik lees even mee :)

Hey, hier gaat het hetzelfde. Mijn dochter is nu 6,5 maand en krijgt nog borstvoeding. Ze krijgt om 20.00 de laatste en slaapt dan tot 6.30.
Ze is dan vaak nog wel 1 keer wakker. Als ze wakker is snachts dan geef ik haar een schone luier en een voeding. Soms slaapt ze een nachtje door.

Mijn dochter is nu 16 weken. Grotendeels bv en wat ik tekort aan maak, krijgt ze in kv bij. Ze slaapt sinds 2 weken geregeld een nacht door. Van 21 tot 6 is dat dan. En af en toe is ze ook weer een keer in de avond of nacht nog wakker. 

Mijn dochter is 3 maand en ik geef ook borstvoeding, dus ik lees graag even mee :)
Ik voed haar nu rond 19.00, dan brengen we haar naar bed. Rond 22:30 maak ik haar wakker voor de volgende voeding. Dan kan ik haar weer makkelijk wegleggen en slaapt ze tot 7-8uur. 
In totaal zit ik nu op 5 voedingen per dag. Ik ben ergens wel benieuwd wat ze doet als ik haar niet om 22:30 wakker maak, maar vind het wel lekker dat ik niet meer snachts wakker hoef te worden. En 4 voedingen per dag lijkt me wat weinig toch? 

Op hoeveel voedingen zitten jullie? 

Hier een baby van 10 maanden die ongeveer een keer per maand doorslaapt van 19.30 tot 6.30 uur. Hij kan in principe zonder nachtvoeding. Hij is wel eens om een uur of elf wakker geworden en dat ik het te vroeg vond om te voeden. Ik had het gevoel dat hij veel had gegeten en gedronken. En heeft daarna ook tot ‘s ochtends doorgeslapen. Gebruikelijker is dat hij rond een uur ofchalf vijf wakker wordt en dan laat ik hem ook drinken. 
Dus ik denk dat hij zonder kan, maar komt nog vaak om te drinken. 
Mijn dochter ging pas doorslapen toen ik met bv stopte. 

Terug
Bovenaan