Slapen van 7 tot 7 (borstvoeding)

Afgelopen nacht heeft mijn zoontje voor het eerst doorgeslapen! Van 18.00 tot 7.30.. hoop dat het een nieuwe gewoonte van hem wordt. Hij heeft wel drie voedingen gehad in de avond. Echt lopen clusteren (echt ongelofelijk hoeveel er in zo'n klein mannetje past!).

Hij heeft normaal 5 of 6 voedingen per dag, maar hij heeft altijd al wel meer dan gemiddeld aantal voedingen gehad. 

Onze zoon is 5 maanden oud en krijgt borstvoeding. Sinds vorige week krijgt hij om 23:00 uur kunstvoeding met pap van Bambix. De ene nacht slaapt hij door en soms wordt hij nog 1x wakker. Een speen helpt dan niet, hij wil dan echt voeding. Meestal valt hij aan de borst in slaap en dan kan ik hem weer wegleggen. Ik ga langzaam afbouwen met bv en hopelijk lukt het hem om dan door te slapen. 
Hij krijgt om de 3 a 4 uren voeding. 

Die van mij (4,5 maand) krijgt 6 voedingen op een dag (borstvoeding). De laatste voeding geef ik wel voordat ik ga slapen (rond 23 uur). Hij wordt dan 's ochtends wakker tussen 7.00 - 9.00 uur (zit best wel verschil tussen). Ik vind het wel lekker dat hij 's ochtends lang doorslaapt dus ik hou die late voeding er nog even in. 

Mijn dochter van 8 weken zit nu op 5 voedingen. Laatste om 23.00uur en slaapt door tot 07.00 op volledige borstvoeding.
Ze weegt nu ongeveer 6 kg

Onze dochter van 8 maanden krijg haar laatste bv rond 19.00 en wordt iedereen nacht wakker rond 4.30-5.00 voor voeding. 
Daarvoor overigens ook een aantal keer ? gelukkig slaapt ze daarna nog even tot 6.15 ?? ik stel me er maar op in dat dit nog heeeel lang gaat duren valt het allemaal misschien wat mee.

Onze dochter van 8 maanden krijg haar laatste bv rond 19.00 en wordt iedereen nacht wakker rond 4.30-5.00 voor voeding. 
Daarvoor overigens ook een aantal keer ? gelukkig slaapt ze daarna nog even tot 6.15 ?? ik stel me er maar op in dat dit nog heeeel lang gaat duren valt het allemaal misschien wat mee.

Terug
Bovenaan