slapen waarin?

Hallo,

Mijn zoon van bijna 14 weken slaapt al weken 's avonds in een romper, met daaroverheen een shirt met lange mouwen, zijn trappelzak en dan gewoon onder de deken.
Dit omdat hij zijn sokjes iedere keer uit schopte en zijn deken van zich af schopte en dan wakker werd omdat hij het koud kreeg. Sinds dat we dit doen slaapt hij heel veel rustiger.

Succes
 
onze dochter van 11 mnd sliep in het begin ook in eigen kleertjes. daarna gewoon in een pyama. Totdat het kouder werd, toen hebben we haar een trappelzak aangedaan, maar dat was echt niets voor haar. Zweten, zweten en nog eens zweten. Met of zonder dekentje maakte niet uit. (en het was niet eens de winter trappelzak) Dus maar in een pyama en sokken, maar ja de sokken trekt ze soms uit, dus ben ik op zoek gegaan naar boxpakjes en pyama's met voetjes (niet zo eenvoudig nu ze wat groter is, maar het is gelukt) ze ligt nog wel (bijna) elke morgen bovenop haar deken, maar koud heeft ze het in ieder geval niet, en slapen gaat super (van 19.00 tot +/- 8.30 uur) en mochten er echt geen pyama's of boxpakjes meer zijn in haar maat, dan ga ik aan de pyama broek sokjes maken. Veel succes allemaal.
 
Terug
Bovenaan