slapen zonder dekentje

Hai,

Bij de Hema zijn de dikke slaapzakken nog veel goedkoper. 15 euro gemiddeld. Enne zo koud is het binnen ook weer niet he. Bij bv 14 graden is zo'n hema zak met pyjama genoeg hoor!

gr.Ing

Bij prénatal heb je ook slaapzakken met afritsbare mouwen voor nog geen twintig euro! En als je een pas hebt van wij jonge ouders is het nog voordeliger.

Groetjes van Marloes

Hoi hoi,

Dylano heeft alleen in het begin onder een dekentje gelegen. Hij schopte altijd de deken weg, en kwam dan met zijn beentjes tussen de spijltjes, erg zielig, want hij kwam vaak echt vast te zitten.
Toen zijn we overgegaan op een slaapzak, en eigenlijk er nooit meer vanaf gestapt.
Dylano slaapt heeft nu een romper aan, pyjamatruitje en dan slaapt hij in een zomerslaapzak.
We voelen altijd nog savonds voor we gaan slapen, en heeft hij het koud geven we hem iets bij.
Binnekort gaat hij weer in een winterslaapzak denk ik... Zijn raam staat altijd open, al is het maar op een kiertje.

Liefs Debby.

Merel vind ik ook overal terug in bed. Op de kop overdwars etc.
Nu het kouder wordt heeft ze romper aan en de pyama ga inderdaad lekker warme pyama's kopen.
En nog eeen slaapzak erbij met lange mouwen heb er een maar een erbij is altijd handig.
Leg haar wel goed onder de dekens als ik der naar bed breng en 's avonds ga ik nog even kijken en indien nodig dek ik der nog een keertje toe.
Heb nog niet echt het idee dat ze het koud heeft. Voelt 's ochtends neit koud aan en is net ze laat wakker als anders.

hoi,

ook Sarah "zwerft" door haar hele bedje. Ik ben dus vrij snel gestopt met laken en dekentje. Toen ze heel klein was sliep ze in een bakerzak en nu gewoon in zo'n slaapzak. Ze ligt nu nog in de zomerslaapzak met een romper en sinds een paar dagen ook een pyjamabovenstukje. Wel staat er altijd een raam op een kiertje op haar kamer. Dus als het straks echt kouder wordt zal ik wel eerst overgaan op ook de pyjamabroek en later naar haar winterslaapzakje.

Ik heb overigens verschillende slaapzakken, maar die van de HEMA vind ik het prettigste. Ik wil van het weekend er weer 1 bijkopen met mouwen voor de winter.

Tamar

Ook hier een slaapzak fan. Lotte wil echt niet onder de deken, dan gaat ze helemaal door het lint. Een slaapzak dus.

Wij wonen in een monumentaal pand, waar het 's winters erg koud is als de kachel uit gaat. Hier een aantal oplossingen waar wij veel aan gehad hebben:

wollen ondergoed. Te bestellen bij schaapskleren.com. Het is een wol / zijde mix en prikt niet. Lijkt heel dun, je kijkt er zo doorheen, maar zo lekker warm! Heb er zelf ook ondershirts van, ben een ontzettende koukleum!

Flanellen pyama en flanellen onderlakens.

Een wollen deken onder de matras (tegen de kou die van de grond komt).

Vorig jaar winter sliep ze nog wel onder een dekentje en als het nu koud wordt zal ze wel weer moeten. Ik had toen ook wollen dekens op haar bedje.

Groetjes, Marisa

Oh, met wollen ondergoed bedoel ik dus voor die kleintjes een wollen rompertje! ;)

Terug
Bovenaan