Slapen

Hoi,

Waar laten jullie de baby slapen als het is geboren?De een zegt nl.dat het verstandig is om het de eerste tijd bij je op de slaapkamer te nemen i.v.m. voeden enzo.De ander zegt dat het beter is van het begin af aan op eigen kamertje te laten slapen.Ik twijfel zelf en wil graag jullie meningen hierover horen.

Thanks.

Anne35 28wkn 5dgn
 
hoi Anne,
Ik laat de baby de eerste tijd bij ons op de kamer slapen, je moet er zo regelmatig uit dat het naar mijn mening veel makkelijker is. Ik wil toch in bed voeden 's nachts en dan moet ik toch terug naar onze eigen kamer. Zo heb ik het gedaan met mijn eerste en dat beviel uitstekend.Maar alleen totdat hij de hele nacht doorslaapt dan meteen zijn eigen kamer in.

Groetjes Angela
 
Hallo nou ik heb een zoontje van 4 maanden en heb het gelijk in z'n eigen kamertje laten slapen. Hij slaapt toch naast de onze. Ik vond het wel lekker ook omdat hij nogal 'herrie'maakt als hij slaapt. Als je kindje honger of wakker is hoor je het toch wel.
 
Wij proberen om het kindje eerst bij ons op de kamer te laten slapen in een wiegje. Als die de hele nacht doorslaapt verhuizen we naar de eigen kamer. Ik heb wel begrepen dat hele veel baby's moeite hebben om na een periode op een eigen kamer te slapen en dit problemen kan geven.
Wij kiezen toch voor het eerste en misschien overdag in de eigen kamer laten slapen??

Liefs Sas
 
Bij mijn eerste zoontje heb ik het exact 3 dagen volgehouden om het wiegje naast ons bed te zetten (ik ben een lichte slaper). Mijn tweede kindje slaapt nu alweer 8 weken naast ons op de slaapkamer, maar dat komt eigenlijk omdat dat noodzakelijk is wegens tijdelijk ruimtegebrek. Ik moet zeggen dat het wel gaat, maar dat het strakjes ook wel weer prettig is als ze in haar eigen kamertje slaapt. Wat betreft overgang van ouderslaapkamer naar eigen slaapkamer, bij de eerste waren er geen problemen en nu heeft ze ook zonder problemen op vakantie in een eigen kamertje geslapen. Doe wat je gevoel je ingeeft of probeer het anders een tijdje op je kamer, vind je het niks, dan is je kindje zo weer op zijn eigen kamertje. Succes
 
je moet doen wat je zelf prettig vindt,ik had ze een paar dagen bij me,maar voor gemak van voeding hoef je het niet echt te doen,althans..als je de fles geeft want dan moet je er toch ook uit om hem te maken.

succes.
 
Terug
Bovenaan