Slapen

tja het lijkt heel veel op mijn zoontje in het begin. wij zijn hem gaan bakeren en het is een komplete slaapkop geworden!!
hij is inmiddels 5 maand.
groetjes
 
Hoi Pebbles,
Wat bij ons wel hielp was mijn zoontje in de draagwieg op de droogkast zetten die aanstond. Dat heeft blijkbaar hetzelfde effect als de auto, en als je de wieg dan voorzichtig eraf haalt en in zijn kamertje zet, worddt hij misschien niet wakker...
Succes ermee!
Marian
 
ik zou het zeker niet doen omdat je bovenop hem kan gaan liggen. Ik weet nog van toen ik bv gaf dat ik hem daarna in zijn bed legde en dan zelf in slaap viel dat ik soms wakker schrok van OH heb ik hem wel in bed gelegd?

Wij hebben onze zoon al snel in zijn eigen kamer laten slapen, met onze en zijn deur open en dat ging heel goed. Je hoort dan niet zo elk geluid maar wel de wat hardere geluiden.

Ik zou het toch proberen in zijn eigen bed, kan je die anders niet eerst in jullie kamer zetten en dan later zijn bed weer naar zijn eigen kamer verhuizen?

Succes!
Esther
 
MIjn dochter is nu 4 maanden en slaapt vaak aan de borst bij mij in bed. Dat is rustiger dan elke keer naar haar kamer als ze wil drinken.
Je gaat echt niet op je kind liggen hoor, ik merk dat je er al slapend toch rekening mee houd
 
woon zelf niet in nl maar verkopen ze in nl niet speciale "aanschuifbedjes" om samen met de kleine te slapen?
Zijn soort wiegjes met 3 kanten en een kant om aan je eigen bed te schuiven. hierdoor liggen ze vlak naast je en kun je niet bovenop ze draaien....
andere mogel;ijkheid is om het aankleedkussen tussen jullie in te leggen en de kleine daarbovenop te leggen, niet de meest ideale matrs maar voor een tijdelijke oplossing vast geen probleem en zo weet je ook zeker dat je niet zomaar bovenop de baby draait, mocht je daar erg bang voor zijn.
Zelf hebben we de kleine alleen de eerste week op de buik gehad. daarna sliep ze in haar wiegje naast ons, maar het bleek binnen twee weken dat ze gewoon liever in een echt bedje lag, op haar eigen kamertje....
 
Terug
Bovenaan