slapen

Hallo,

Ook mijn baby was erg onrustig. Zoals als eerder beschreven: gevoelig voor prikkels maar maaide ook constant met zijn armen. (zelf stimulatie) Hij maakte zichzelf daarmee wakker. Ook wij waren enorm aan het rotzooien met voedingen. Want we dachten ook dat hij honger had. Slapen in mijn armen ging wel goed! Zeer frusterend...
Je  word er zelf  helemaal moe van!
Afgelopen week op het cb maar eens even gevraagd wat hier nou aan te doen is. Bij ons bleek het zo te zijn dat hij veel spuugde en daarom niet plat wilde liggen. Tuurlijk viel het me wel op dat hij iets opboerde, maar verder vond ik het niet abnormaal. Op advies vanhet cb nu voeding gaan geven tegen spugen. En met 1 doek inbakeren.  Alsof een wonder is geschiet: HIJ  SLAAPT! Niks geen uren lange huilbuien, gewoon een kwartier en een paar  keer de speen erin. Nu doen we dit pas een paar dagen, maar ik merk al wel verbetering!

Succes nog ermee!
Anita

Hoi,

Dit verhaal is heel herkenbaar voor mij.
Hebben het zelfde met ons zoontje gehad begon toen hij 2 weken oud was.
Leek net of hij steeds honger had ,weinig slapen veel huilen.
Om 19.00 sliep hij wel goed dan was hij uitgeput
.Hij kreeg nutrilon standaard en omdat ik dacht dat hij steeds honger had ben
ik hem nutrilon forte gaan geven maar hielp ook niets.
Bij een ostheopaat geweest hielp niets.
CB zei we moesten hem inbakkeren dat hebben we toen ook gedaan werd het ook alleen maar erger van.
Onder tussen waren we 10 weken verder.
Tot mijn huisarts zei geef hem maar eens pepti nutrilon voeding.
Na de eerste fles pepti was alles ineen keer opgelost.
Hij  kreeg regelmaat met voedings tijden en slapen mijn zoontje leg ik nu  lachend in zijn bedje.Het CB gaf als antwoord ja normaal hebben ze eczeem met een koemelk allegie dit komt maar zelden voor meer hadden ze niet te melden.
Hij is nu bijna 5 mnd en het gaat nog steeds super.
Als ik jou was zou ik het eens proberen met pepti voeding als hij geen koemelk allergie heeft dan kan deze voeding geen kwaad maar is het proberen waard.
Jou verhaal kwam me ook heel bekend voor.

Groetjes,

bij  mijn oudste dochter had ik dit ook.

moest ook gaan inbakkeren. dit was een ramp.
ik kwam erachter dat ze liever op de buik sliep.
met 5 weken heb ik haar op de buik laten slapen en het was over.

ik weet dat ze het liever niet hebben op de buik slapen.
ik ging wel vaker kijken hoe ze lag. en ze sliep overdag beneden.

als ze sliep op haar buik, heb ik haar vaak weer op de rug gelegd. ze werd gelijk wakker.

gr henny

Terug
Bovenaan