Hallo,
Het is gewoon heel moeilijk om dat ritme om te draaien... Schijnt zo te zijn dat de meeste beebjes er een weekje of 12 over doen voor ze doorslapen. Maar daar heb je natuurlijk nu niet veel aan. Bij Bo hadden we ook het probleem dat ze overdag tijdens het drinken in slaap viel omdat we haar wakker maakten. Wat wel hielp is om tussendoor de luier te verschonen waardoor ze weer wat wakkerder werd. En blijkbaar had ze gewoon ook niet zo veel nodig. Nog steeds niet trouwens. Ze kreeg toen nog borstvoeding, maar met de fles kan dat natuurlijk ook. Tip van de kraamverzorgster was ook om haar te laten schrikken met een koud washandje, maar daar trok mevrouw zich niet zo veel van aan... Oh ja, we zijn op een gegeven moment overgestapt op de 1,2,3 speent van Avent en dan al heel snel op "stand" 3 geven. Ze verslikte zich niet, en het koste minder energie.
Maar goed, ieder kindje is natuurlijk anders. Ik hoop toch dat je er iets aan hebt.
Sterkte vannacht! Waarschijnlijk ben ik dan ook aan het rondsjeezen, want Bo is momenteel ziek... En dan weet ik ineens weer hoe het voelde. Troost je, dit gaat echt weer voorbij en dan wordt het allemaal een stuk makkelijker.