slapen

Joepie ik geloof dat ons ventje het een beetje door begint te krijgen. Vannacht heeft hij maar 1 keer de fles gehad en was vanmorgen om 8.30 uur wakker.
En als de rest van de dag zo verloopt dan zit ik eindelijk op 6 voedingen
groetjes

Hoi,

Beetje late reactie, maar ik had het hier in de ziekenboeg drukdrukdruk. Bo had haar pappa nl. aangestoken met de buikgriep dus het was een gezellige boel hier in het weekend. Gelukkig begint alles weer een beetje normaal te worden.
Wat fijn om te lezen dat het beter gaat! Ik hoop dat het zo door blijft gaan en jullie mannetje nu echt begint aan te voelen wanneer het dag en nacht is. Heerlijk hè als je weer eens wat meer uurtjes kunt slapen, voelt gewoon als een soort vakantie...

Groetjes,
Nicole

Hoi

Ja het voelt echt een beetje als vakantie. Een paar dagen geleden heeft hij echt bijna 2 dagen ontzettend liggen krijsen maar ik denk dat hij in zijn regeldagen zat.
Het goede is dat hij geregeld heeft dat hij nu bijna tussen elke voeding 4 uur of meer slaap en 's nachts nog steeds 1 voeding krijgt.
Nou ik ben er blij mee.
Heb gisterenavond lekker relaxed voor de buis gehangen zonder elke keer naar hem toe te gaan om hem te troosten.
Alleen heeft hij een beetje groene 0ntlasting is dat normaal?

groetjes

Terug
Bovenaan