net als anoniem op 22/08 heeft ook mijn zoontje (6 weken) moeite met slapen of minder behoefte wat zal het zijn...Inslapen (bij mij) lukt nog wel maar dan neerleggen in zijn bedje is een redelijke ramp. Binnen 5 min. is hij wakker en huilt hij weer tot ik hem oppak. Is niet alleen hartbrekend maar ook heel vermoeiend voor mij. Zo heb ik amper een half uurtje voor mijzelf. Heb al van alles geprobeerd, maar inbakeren vindt hij niks (of moet ik doorzetten) speentje vindt hij ook lastig en valt steeds uit. Ondertussen roept iedereen dat hij dan maar even moet huilen maar dan voel ik me zo schuldig alsof ik hem aan zijn lot overlaat. Ben ik te ongeduldig of heb ik verkeerde verwachtingen dat hij lekker een paar uur slaapt. Ja, tegen de avond stort hij in. In de nacht gaat het goed na voedingen slaapt hij gelijk weer in. Vannochtend een uur in weer geweest met inbakeren,speentje en laten huilen. Hij zakt wel af en toe weg maar dat is van hele korte duur. En hier zit ik dan met een hand te typen want meneertje ligt bij me en....slaapt. Heeft inbakeren bij jullie direct geholpen of was het ook doorzetten? En speen toch maar volhouden? want anders ben ik ook voorlopig gebonden door de pink. Ik ga de tip met het t shirt in de wieg maar eens proberen... Gaap! groetjes van Donna