slapen

mijn dochtertje van 6 maanden slaapt van 20.00 uur tot 7.30 uur. dan geef ik haar borst en dan slaapt ze tot ongeveer half 10. Dan 's middags om half 1- 1 uur tot 2 uur. En verder niet meer. Of soms een hazeslaapje als ik met haar aan 't wandelen ben. Ze ligt in de wandelwagen maar wel helemaal plat, dus dan kan ze nog lekker een dutje doen.
 
Hoi Wendy
Als ik alle reacties zo lees, slapen de meeste kindjes van die leeftijd nog 2 keer op een dag. Mijn zoontje (inmiddels 1 jaar) heeft al heel lang genoeg aan 1 slaapje. Vanaf een maand of 6, ging hij om half 12 erin tot een uurtje of 3 en dan nog heel even van 5tot 6. Maar eigenlijk al heel snel verviel dat laatste slaapje(maand of 7), want mijn zoontje kon heel moeilijk in slaap komen savonds en als ik hem wakker hield vanaf 3 uur, dan ging hij wel direct slapen om half 8.
Nu inmiddels slaapt hij van 12 tot 3
en van half 8 tot een uurtje of 7 s'morgens.
Groetjes Renate
 
Mijn zoontje is nu 10 mnd.Is meestal om 8 uur wakker 's morgens.We gaan dan eten en spelen en dan tussen 10.30-11 uur naar bed en dan slaapt die meestal tot 12.30.En 's middags om 16.30 naar bed tot ongeveer 18.30.Groetjes Ingrid.
 
Onze zoon is niet echt een slaper als ik jullie verhaaltjes lees. Hij is nu 6 mnd en slaap van 1030 tot 1200 en daarna nog van 1530 tot 1630 en daarna pas weer om 2000 tot 0700. soms wordt hij sochtend ook al iets eerder wakker
 
Mijn dochter net 10 maanden, slaapt tussen 12 en 14;30 gelijk met haar broer van 2 jaar...
ze gaat om 20;00 naar bed (anders wordt ze snachts wakker) en is om 07;00 weer paraat...

zo doet ze het t beste

Maar dat is zeer verschillend per kind
 
Terug
Bovenaan