slapen

Hallo moeders,

Mijn zoontje is bijna vier maanden en slaapt goed door
Mijn probleem is dat hij van houding veranderd tijdens het slapen.
Ik had hem gisterenavond in zijn bedje gelegd, doe meestal een slaapzak aan, geen deken vanwege de warmte.
Kom ik vanochtend ik zijn kamer ligt die dwars in zijn bedje (dit is de eerste keer).
Hij past net dwars in zijn bedje en had zijn hoofdje kunnen stoten.
Ik ben dus bang dat het ook gaat gebeuren.
Ik vroeg af of jullie mij advies kunnen geven om hem normaal te laten slapen.

Bedankt alvast!!

Niro

Dat doet Laura ook iedere nacht weer. Soms ligt ze op haar zij met de spijlen in haar handen en haar hood tussen haar handen alsof ze een uitbreekpoging  gedaan heeft en van de inspanning in slaap is gevallen.  (Als ik het binnenkort op de foto krijg, plaats ik hem zeker op het forum!)

Mijn tip is: lekker laten gaan (sorry). Deken weg en gewoon laten slapen. Bij ons is het echt schering en inslag dat Laura zo ligt en er is niets tegen te doen. Zeker niet vast leggen met dekenklemmen ofzo, hoor. Als je er niet helemaal gerust op bent, dan kun je altijd nog een keertje extra gaan kijken 's avonds.

Dit is trouwens de normale houding om Laura te vinden (met of zonder slaapzak).

Groetjes Ilona

ik vind senna regelmatig net als laura in bed hoor!
ik laat het ook gewoon lekker gaan!
ik heb inderdaad ook verder niks in zinn bedje liggen.
leuke slaapzak trouwens ilona! heeft senna ook!!

groetjes marijke

boas draaide eerst ook heel zn bed door.eerst overdwars,toen helemaal andersom.lekker de dekentjes weglaten en als je het ziet even rechtleggen.als ze gaan rollen word t alleen nog maar erger haha(zie mijn topic over ongelukkig liggen)
groetjes kari

Hihihi, Esther blijft exact liggen waar ik haar neerleg. Maar goed, dat doet ze overdag in de box ook, dus da's niet verrassend.

Maar ik zou ook zeggen...lekker laten gaan! Slaapzakje aan tegen de kou, dekentje weg en feesten maar in bed...trappelzak-boogie, haha!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan