slapen

't schijnt een echt liedje te zijn...ik kwam het tegen in een boekje wat ik kreeg van een vriend: de allerliefste en allermooiste, gedichten over geboorte en kinderen. Echt een aanrader, ook om cadeau te doen aan iemand die zwanger of bevallen is!

Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar jouw kindje gaat zich nog heel vaak stoten en vallen en schaven....
in  zijn bedje kan het allemaal niet zo'n kwaad hoor, het is namelijk niet zo dat hij een aanloop neemt en tegen de zijkant aanrent, die bewegingen gaan heel geleidelijk steeds een klein stukje en als hij dan weerstand voelt stopt ie wel!!!!

gewoon lekker laten bewegen zou ik zeggen, zolang hij er niet uitvalt is het echt niet erg

Groetjes Yvonne

Leuke foto's trouwens van al die slapen de kids meiden!

Hoef je je id geen zorgen over te maken, dat doen bijna alle kinderen wel op die leeftijd! Dus lekker zo laten! Ze verkennen zo hun grenzen, dus is het  belangrijk om ze niet vast te leggen!

groetjes Mieke

quote: Eveline24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 20:13:45'));

't schijnt een echt liedje te zijn...ik kwam het tegen in een boekje wat ik kreeg van een vriend: de allerliefste en allermooiste, gedichten over geboorte en kinderen. Echt een aanrader, ook om cadeau te doen aan iemand die zwanger of bevallen is!

komt me wel bekend voor ja.is dat niet van sesamstraat ofzo?

Terug
Bovenaan