slapen!?!?

ben heel blij dat er meer mensen zijn die dit mee maken.
ik laat haar meestal eerst een poosje huilen maar wordt ze ook overstuur van. dan duurt het in slaap komen nog veel langer.
dus nu ga ik er vrij snel naar toe.
als ze ztil en rustig is op mijn arm dan probeer ik haar terug te leggen maar ze gaat dan in bed gelijk weer huilen. en niet zo zacht ook.
ze moet echt eerst helemaal in slaap zijn anders lukt het niet. kan soms heel lang duren.
in de omgeving hoor ik mensen vragen of het niet van de voeding komt. ze eet sinds twee weken groente en fruit. en ze heeft koemelkeiwitallergie. weet ook niet of het daar mee te maken heeft.

groetjes marianne

Hoe lang is dit al aan de gang? Lotte had het toevallig afgelopen zaterdag. Echt ontroostbaar, niets werkte. Terwijl er toch niets anders dan anders was. Soms zit je gewoon echt met je handen in het haar.

Trouwens, een aantal weken geleden had ik precies hetzelfde. Toen heb ik ook ongeveer een week met haar in m'n armen gezeten en was ze  's avonds alleen  in slaap in bed te leggen, herinner ik me nu. Misschien toch een groeisprongetje of iets dergelijks?

Groetjes, Marisa

anne-sophie heeft er nu al ruim twee weken last van.
weet niet of een sprongetje of regeldag zolang duurt.
en als het nou minder werd....
het wordt alleen maar heftiger.
vannacht bijvoorbeeld: heb er tweeenhalf uur over gedaan om haar rustig en in slaap te krijgen. daarna heeft ze een uur geslapen en ging weer huilen. ben er vanaf 12 uur tot 6 uur wel 10 keer uitgeweest om speen te geven en te troosten.
zat zelf echt in m'n bed te huilen. wist niet meer wat ik doen moest.
en het gevolg: 's nachts slaapt ze veel te weinig dus is nu overdag maar hel even gezellig en begint dan alweer te zeuren.
ik hoop echt dat dit heel snel over is.
groetjes marianne

Terug
Bovenaan