slapen!

A

Anoniem

Guest
Ik was wel weer eens benieuwd hoeveel jullie kleintjesnog slapen overdag?
Hier is het tot een paar weken terug heeeel veel geweest, en nu ineens nog maar heeel weinig (voor haar doen). Maar goed, ze is super vrolijk,dus het is niet zo erg hoor!
Het is van de ene kant ook wel makkelijk, we kunnen weer wat meer en langer weg. Maar van de andere kant krijg ik in huis wel weer veel minder gedaan (zeker nu ze kruipt!)

Ben benieuwd!

X 4dec

HeY

Mick slaapt nog twee x op een dag! Meestal is hij rond 8:00 a 8:30 wakker!
En dan gaat hij rond 10:30 tot 12:30 slapen en dan in de middag van 15:00 tot 17:00! Dit gaat nog steeds zonder morren, dan valt hij bijna gelijk in slaap dus nog wel een teken dat hij het nodig heeft! Hij begint nu ook met lopen en dat wil die dan ook de hele dag dus daar wordt je best moe van van al dat vallen en opstaan!

Doei Doei

Efraim komt om 7.00u eruit voor een fles bambix en gaat er daarna weer in te 9.00.
Om 10.30u weer slapen tot 12.00u.
en dan nog vanb 14.30u tot 16.00-16.30u.

Om 19.00u gaat ie de nacht in.
Hij slaapt nog best veel!!!
Maar dat vind ik wel lekker.

linsey word tussen 8 en 9 uur wakker
ligt dan weer op bed van ong. half 12 tot half 1
en 's middags ligt ze op bed van half 4 tot half 5
ik zeg al bewust ligt op bed want ze slaapt niet het hele uur

groetjes danielle

Onze zoon (bijna 1)  slaapt 's morgens meestal nog 1 a 1,5 uur. En na de lunch en even spelen nog 1,5 a 2 uur. En 's avonds na een badje zonder tegenzin er weer in!

Ik vind het eigenlijk nog wel lekker dat hij 's morgens ook nog slaapt, kan ik zelf even lekker douchen etc en iets in huis doen. Want daar komt niet zo veel van als hij wakker is!

Een trotse mama

Hoi,

Floris slaapt nog maar 1 keer  (wat wordt hij groot!!!). Meestal slaapt hij van ong 11.30 tot 14.00 uur.  
Het komt wel voor dat als we 's middags in de auto zitten dat hij nog even wegdut maar als ik de hele dag thuis ben, wil hij echt niet meer slapen 's middags.

Gr Femke

Hallo

Wat slapen veel van jullie kindjes nog veel achter elkaar! Stijn slaapt 2 keer per dag, maximaal een uur, als hij een uur slaapt zeggen we al tegen alkaar dat hij veel heeft geslapen, vaak is het na een half uur, 45 minuten echt wel bekeken. 's ochtend vanaf half 11 ongeveer en in de middag vanaf 2 uur ongeveer.

's avonds gaat het er om 1900 uur in en dan over het algemeen de hele nacht slapen tot ongeveer 700. De afgelopen weken hadden we vakantie en kon hij ineens tot een uur of 8 a 9 slapen, heerlijk, we hebben dus kunnen uitslapen.

Carina

Isis slaapt nog twee keer per dag, 's morgens 1 á 1,5 uur (rond 9:30uur) en 's middags 1,5 á 2 uur. Gemiddeld 2,5 uur per dag. 's avonds gaat ze rond 19:30/19:45 uur naar bed en slaapt dan (meestal) tot 7 uur. Ze heeft een paar weken een stuk minder geslapen, dus wij zijn meer dan tevreden en Isis ook!

x Esther (mv Isis 29-11-06)

Terug
Bovenaan