slapen!

Hier wisselen de slaapuurtjes nogal. 's Morgens wordt Thomas bijna altijd tussen 6.30 en 6.45 uur wakker en 's avonds gaat hij er om dezelfde tijd weer in (dus tussen 18.30 en 18.45 uur), maar overdag is er geen ritme wat betreft slapen. Gemiddeld zal het iets van 2 a 2,5 uur op een dag zijn denk ik.

Hoi,

Hier nog maar 1x per dag.... en dat is al een 1 1/2 maand ofzo.... ze komt trouwens wél aan haar slaapuren, die tel ik altijd...

19.30 tot 8.30 (ongeveer, s'nachts)
en van 13.30 tot 15.30 (ongeveer, s'middags)

Als ze er erg vroeg uit moet, is ze eerder moe (duhhhh) en doe ik haar om 11.00 uur naar bed.

Groetjes Debby

Leuk om die verschillen allemaal te lezen!
Hier is meestal smiddags een "probleem", terwijl ze dan toch echt wel moe is en het echt niet volhoud tot savonds zonder te slapen.
Als we haar in bed leggen (rond 15.00) dan slaapt ze heel even en word dan vaak huilend wakker?! Heeft ze nooit gedaan, is echt iets van de laatste weken. Maar daana is ze dus niet echt uitgeslapen..
Och ja, we zien het ook wel!

X 4dec

Hier om ca 6.30/7 uur opstaan (soms is ze al eerder wakker), slapen van ongeveer 9 tot 10 uur, soms nog even van 11.30 tot 12.15 uur als de dag doorvoor druk is geweest, dan nog een uurtje slapen van 14.00 tot 15.00 uur en om 19.00/19.30 uur begint haar nacht. Overdag dus 2 a 3 slaapjes van een uurtje per keer ongeveer.

Terug
Bovenaan