slapen

Erikjan sliep eigenlijk ook meteen door, na een paar dagen al, dus klagen doe ik ook niet!
Overdag was het allemaal wel altijd wat minder, vooral in het begin veel gehuild, maar toen kwam er een strak schema, en toen werd het allemaal super. Nu slaapt hij 1 a 2 keer overdag, ligt er een beetje aan hoe het gaat, en hoe het de vorige dag was. Als hij twee keer slaapt dan voor het eten een uurtje, tot anderhalf, en dan laat in de middag nog een uur of 2, vanaf half 3 /3 uur. En als het een keer is, dan vaak na het eten en dan wel  iets langer, 2 a3 uur, tot een uur of 4/5. Hij gaat tussen 7 en 8 uur naar bed 's avonds, en eerder dan half 9 zie ik hem niet. En als het laat was, laat ik hem gerust even liggen. En als het voor mij laat was ook, ha ha. Hij kan wel in bed blijven tot half 11, dat was erg handig toen de kachel bij ons stuk was, lag hij nog lekker warm in bed.
Slapen is echt geweldig,  kan niet klagen!

Janine  

Wat slapen jullie kindjes veel! Stijn gaat tegen half 7 / 7 uur naar bed en is tussen half 7 en half 8 weer wakker. Wanneer hij overdag slaapt wisselt momenteel nog al, maar meestal nog 2 keer per dag, maximaal een uur per keer. MEestal maar een half uur/ drie kwartier. Vande week wilde hij een dag helemaal niet slapen en is dus de hele dag op geweest.

Carina

Terug
Bovenaan