slapen

Ik kan gelukkig meestal niet meepraten. Onze zoon wordt soms rond een uur of 6 wakker. Omdat ik dat te vroeg vind krijgt hij dan een melkfles en dan gaat hij weer zijn bed in om vervolgens tussen 8.3 en 9 uur weer wakker te worden.

Natuurlijk gaat het niet altijd zo. Hij lijkt wel een baby te zijn die slaap inhaalt. Gaat hij 's avonds erg laat, dan slaapt hij de volgende ochtend meestal uit.

Tussen de middag slaapt hij niet altijd, en als hij slaapt is het ongeveer 1,5 a 2 uur. Totaal dus toch nog zo'n 15 a 16 uur op een dag. Ik heb dus niet echt te klagen geloof ik.

Ik vind dat ik enorm verwend met mijn dochter want die slaapt vaak tot 9:00/9:30.
Ze gaat 's avonds meestal tussen 20.00 en 20.30 naar bed.
Meestal is ze 's morgens rond 5.30/6.00 wel een keer wakker. Ze krijgt dan een BV en gaat daarna weer verder slapen.

Moet er wel bij zetten dat ze nog maar sinds heel kort de nachten doorslaapt. Dus op dat punt heb ik het dan weer 'zwaar' gehad, hoewel ik dat zelf meestal wel mee vond vallen. Ze was meestal nog 1/2 keer per nacht wakker voor een voeding. Iets anders (speen bijvoorbeeld) wilde ze dan echt niet. Maar nu ineens gaat het wel goed. Ze slaapt meestal zelf door en als ze een keer wakker is, accepteert ze de speen en slaapt weer verder.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

7.00 uur vroeg, voor ons is dat nog bijna uitslapen! Stijn is er meestal tussen 6 en half 7, dus vaak zitten wij rond half 7 aan het ontbijt. Laatst was het een keer half 8, we wisten niet wat ons overkwam! Als we beide vrij zijn, slapen we om de beurt uit, hoewel we dan eigenlijk ook altijd om 800 beneden zijn, dus echt de tijd van uitslapen is hier voorlopig voorbij

Carina

Hier een uitslapertje, lekker tot een uur of 9 ( meestal) maar ik ben zelf altijd vroeg wakker, dus lekker op m'n gemak een bakkie koffie drinken. HEERLIJK!!!!!!

Terug
Bovenaan