slapen

Ik slaap 's nachts als een roosje!!!
Moet er wel 1 of 2 keer uit om te plassen, maar zodra ik in bed lig val ik meteen weer in slaap. Heerlijk!
Heb ik altijd gehad trouwens, ook toen mijn andere 3 kinderen baby waren. Ik ging er uit om te voeden en daarna gewoon meteen weer slapen.
Het lijkt me vreselijk als je niet kan slapen, inderdaad al dat gedraai en gewoel. Ik heb het echt met jullie te doen.

Groetjes,
Els

Hier nog een draaiende plasser! Er zijn wel nachten dat ik ineens slaap als een blok, maar dan is er altijd weer een andere verassing van 93cm of langer die naast mijn bed staat

Hoi Allemaal,

Ik lees wel dat ik niet de enige ben met slaapproblemen. Bij mij inderdaad ook slapen, draaien, plassen en weer proberen te slapen... Ik word soms gewoon wakker van de pijn in mijn rug.  

Daar komt nog bij dat ik sinds een week ook enorme dorst heb. Zowel 's nachts als overdag. Ik drink zoveel, dat het niet gek is dat ik ook zoveel moet plassen! Iemand anders die dat ook heeft???

Groetjes,
Miriam

Hoi Miriam,

Ik kan ook ontzettend veel drinken. Ik laat donderdag als ik voor controle moet mijn urine even controleren op suiker, gewoon voor de zekerheid.

Op zich is het niet verkeerd om goed te drinken. Veel mensen denken dat veel drinken automatisch veel plassen inhoudt, maar heel geconcentreerde urine prikkelt je blaas nog meer.

Ik had trouwens aan het begin van mijn zwangerschap ook heel veel dorst. Het zal toch ook wel met verandering van je hormoonspiegel te maken hebben.

Slapen? Wat is dat? Ik slaap al ruim 2,5 jaar slecht vanwege m'n bekken. Elke beweging doet vreselijk pijn. Nu komt inderdaad het vele plassen er ook nog eens bij. Meestal lig ik uren wakker en naar het geknor van m'n man te luisteren .

Veel succes allemaal!

Groetjes,
Nelly.

Hier nog een.
Het lijkt wel dat hoe later het op de avond is, hoe meer dorst ik krijg. Overdag kost het me echt moeite om 2 liter te drinken en 'snachts drink ik als ik toegeef zo ruim een liter weg. Niet raar dus dat ik elke 2 uur me bed uit moet om te drinken. Een voordeeltje hiervan, ik draai me daarna altijd maar gelijk om, zodat ik niet zo snel wakker wordt als ik me om moet draaien, want dit is echt geen doen meer met mijn bekken. Die buik is nog wel te doen, al moet ik zeggen dat ik wel  heel vaak  "buikpijn" heb de laatste weken bij elke beweging die ik maak.

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan