Slapen!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

slapen jullie ook zo slecht?
Als ik 2 uur aan een stuk slaap is het veel.
Dan naar het toilet, dan trapt een van tweeling.
Dan droomt de oudste, zijn er tips van jullie om door te slapen, dan hoor ik ze graag.

Sorry voor het geklaag, maar soms lucht hte wel op.

Groetjes Miranda

hoi
helaas hyeb ik geen tip. (had ik die maar dan sliep ik zelf ook een stuk beter denk ik) Ik heb het vannacht voor elkaar gekregen 5 uur aan 1 stuk te slapen.   Echt ongelooflijk. Maar kan niet zeggen dat ik er van opgeknapt ben....

Miischien wel een tip, als ik s nachts dus wakker ben en dan bedoel ik echt wakker. Dan ga ik er gewoon evnen uit. Even wat rommelen in huis... Van al dat gedraai in bed gaat mijn lichaam alleen maar zeerder doen. Ik probeer om dan in de middag nog even een uurtje te gaan liggen ofzo. Om toch aan mijn slaap te komen.

Succes

liefs gridje

Hoi Gridje,

dat rommelen in huis doe ik ook. Ik ga vaak beneden op de bank wat lezen.
Overdag slapen doe ik ook, vaak maar een uurtje. Maar dan ben ik bang dat ik 's nachts weer niet slaap. Een beetje dubbel dus. Mijn man zei na de bevalling is alles over. Was het maar waar, want dan begint het pas.
De oudste sliep met 5 weken door. Hopelijk de tweeling ook.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Miranda

hoi

ben ook een echt buik slaper en slaap nu op mijn zij nou ja het is meer van links naar rechts en weer op men rug. en probeer ook wel eens op mijn buik te slapen alleen vind de kleine dat niet leuk hahhahah.

maar slaap wel rederlijk en overdag ook als ik een ochtend dienst heb gehad ga ik altijd weer effen tukken tussen de middag.

nou doei doei lucy

Hoi,

Hier nog een onrustige slaper. Moet vaak naar de wc. Voordat ik dan weer in slaap ben...gaap!!!
En Miran..hier nog een peuter die opeens heeft besloten om zomaar 's nachts wakker te worden. En dan is het wel weer gesust met een slokje water maar toch...ben helemaal uit mijn slaap. En vaak begint die kleine frummel in mijn buik dan ook nog eens lekker te bewegen. Heel leuk natuurlijk maar moet het dan net 's nachts??? Voordat ik dan weer in slaap ben....
Pff..dat klagen is wel even lekker maar het lekkerste zou nog zijn om af en toe een dagje bij te kunnen slapen.

Mams79

Nou, ik klaag lekker even mee. Op zich valt het getrappel in mijn buik 's nachts wel mee. Maar ik slaap wel veel lichter dan normaal dus van iedere zucht van mn man wordt ik al wakker (laat staan wanneer ie aan zijn 4 krattenklus (zie topic bedklossen) is begonnen en erbij gaat snurken). Plus hier ook een peuter die zich de laatste nachten niet laat sussen met een aai over d'r bol maar perse tussen pap&man wilt slapen. En vervolgens het liefst bovenop de buik van mama wilt slapen. Tja, dat gaat toch echt niet meer. Kijk echt uit naar mijn verlof en ga dan heerlijk iedere middag extra  dutjes doen. Nog 4 weken!!!!!!!!!!

gr. Anne

hallo

hier ook zelfde probleem. Ben van nature sowieso al een moeilijke slaper. Eerdat in slaap val ben ik al half uur bezig en nu moet ik zonder te overdrijven bijna elke 2 uur mijn bed uit. Maar dan wordt mijn slaap weer gebroken en kom ik weer moeilijk in slaap

Daarnaast is ons menneke net als zijn vader een echt nachtmensje. Overdag voel ik hem niet heel veel maar na een uur of 11 's avonds begint ie te leven. Geschop, gedraai noem het maar op :))

Kreeg vandaag al van mijn collega's te horen dat ik er erg moe uitzag terwijl ik me toch eigenlijk wel monter voelde! Gavandaag wel extra vroeg naar bed!

gr. Uk_kie

Wow, gaap! Vannacht weer zwetend wakker geworden.
Het kindje is heel onrustig en ik dus ook.

Veel plassen en als buikslaper weet ik na 7 mnd niet meer hoe ik moet liggen!

Niets aan he?

Gr. G.

Terug
Bovenaan