Slapen!!!!!!!!!!!!

hoi

\
hier word het slapen ook steeds moeilijker,en ook bij mij gaat dit kleintje savonds en snachts heel veel bewegen,en dan van die harde buiken lekker hoor.als ik gewoon heel de nacht door heb geslapen gaat het wel maar ons dochtertje van 22 mnd slaapt laatste tijd heel onrustig en is af en toe paar keer per nacht wakker,dus dat breekt ook op .en als je dan smiddags een dutje wil doen ondertussen dat zij ook slaapt gaat zij dus niet slapen leuk..... ach nog 6 weken werken en dan verlof eindelijk!!!!!!!! begin het nu wel beu te raken. gr wendy

Hoi dames,

blij om te horen dat ik niet de enige ben. Heb afgelopen week behoorlijk kunnen slapen tot twee nachten geleden. Ik ga al met tegenzin naar bed, omdat je weet dat die nacht die komen gaat, weer zooooo lang gaat duren voordat het ochtend is. Overdag brak en de oudste springt vrolijk rond.

Ik heb nu gelukkig zomervakantie en hieraan sluitend mijn verlof, ik hoef dit jaar niet meer te werken HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!

Surf nog een beetje rond en ga toch maar naar mijn bedje.

Groetjes Miranda

ja ik slaap ook helemaal niet meer lekker
ik weet niet hoe ik liggen moet gewoon
en ik snurk zo hard dat ik er zelf van wakker word niet normaal
en dan dat plassen weer he midden in de nacht tja en als ik wakker ben kan ik daarna moelijk weer in slaap komen,,
mijn man was van de week wakker en zei dat hij het zo rot voor me vond allemaal vond ik toch wel lief van hem hahah meeleven ja   meer kan hij ook niet doenhe?!!

liefs cora

Ik slaap ook zo slecht. Vreselijk en mijn man heeft een eigen cafe dus die komt ook nog eens laat in de nacht thuis oftewijl; wederom mijn slaap kapot. Overdag moet ik zelf werken. Heb echt t gevoel dat ik helemaal gesloopt ben de laatste weken. Iedereen zegt ook dat ik er zo moe uitzie. Tsja niet gek he. Mijn baas wil mij zelfs nu al met zwangerschapsverlof hebben maar daar trap ik niet in. Des te eerder moet ik mijn kleintje weer achterlaten thuis. NO WAY! Hij heeft gewoon ff n vermoeide Linda rondlopen maar die wel haar best doet. Tsja...

ladies, ik slaap echt heel lekker; val snel in slaap en  moet er maar een keertje uit om te plassen en word verder niet wakker.
de gouden tip: slaap met een voedingskussen. het ene  stuk leg je tussen je benen en het andere stuk onder je buik. ligt erg fijn! en als ik al een keertje na m'n wc-stop niet meer in slaap val, dan ga ik naar de keuken en neem een banaan en een beker warme melk. gauw terug in bed en ik kan weer heerlijk verder slapen!
hopelijk hebben jullie iets aan deze twee tips en werken ze bij jullie ook! en zo niet, denk er dan maar aan dat het nog maar een paar weekjes duurt ;-)

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Terug
Bovenaan