Slapen...

Hey meiden, slapen jullie ook zo slecht? Ik wordt elke nacht rond 4.00-5.00 wakker om te plassen en ben dan meteen klaarwakker, meestal duurt het een uur voordat ik dan weer slaap....mijn vingers doen ' snachts ook het meeste pijn kan ze amper bewegen. Zijn jullie ook slechte slapers nu?? Liefs zonnetje 35,3 weken zwanger

Hier nog zo'n geweldige slaper. NOT!!!!
Ik wordt echt wel meerdere keren per nacht wakker. Is het niet dat ik moet plassen, dan wel dat ik last van me rug en bekken heb, waardoor ik niet lekker meer lig.
En als ik dan eindelijk weer slaap, dan gaat het van MAMA!!!!! Dus dan is yordi al weer wakker.
Zucht.............

Liefs marielle 33w5d

ik wordt snachts niet wakker om te plassen wel als ik te snel draai steken in mn buik maar eigenlijk slaap ik meteen weer in dan.... maar ene nacht sneller dan de andere hoor vorige week had ik ook 3 verschrikkelijke nachten en maar liggen piekeren en draaien bah.....

laatste tijd gaat het best wel weer goed. Moet erminstens 1x uit om te plassen en slaap dan niet gelijk in, maar heb ook wel nachten gehad dat ik pas om half 7 wakker werd.
Was dan de laatste tijd ook wel erg moe...

heb hier niks te klagen als ik het zo lees

Wordt vaak wel een keer wakker voor het plassen, maar slaap dan bijna direct weer negen van de tien keer alleen niet als ik steeds last van harde buiken heb, dat had ik pas en dan kom ik echt niet meer goed in slaap, maar over het algemeen kom ik nog goed aan mijn nachtrust

Hier wisselt het.. soms een goede nacht maar vaak ook wakker, en dan ook echt wakker. begint meestal met niet meer lekker kunnen liggen op welke manier dan ook en dan moet ik toch naar de wc en dan heb ik toch honger en tja dan ben ik Wakker... soms ben ik dus snachts wat uren op en probeer dan sochtends wat langer te slapen of smiddags (dat kan nu lekker met verlof en ik hou er nu ook gewoon rekening mee)

Rustig aan allen, of zoals de gyn gister tegen mij zei, je moet nu echt gaan "broeden" (echt rust houden)
Haha Pokpok

Ik moet er s,nachts ook altijd vaak uit,maar da,s meer slaapwandelen tegenwoordig want als ik weer in bed lig slaap ik alweer![gelukkig]
M,n vriend word wel wakker en die kan dan niet meer in slaap komen,ik heb al gezegt dat ie in de logeerkamer moet gaan slapen maar dat wil die niet,bang dat erwat met mij gebeurt de lieverd!
groetjes
36wk3dg

Terug
Bovenaan