Slapen...

Bij mij wisselt het, moet wel 1 keer per nacht naar de wc.... meestal rond 3.30 en dan weer verder... kan alleen niet langer dan 1,5 a 2 uur per zij slapen door die vleesboom dus ben veel aan het draaien... Links lig ik op de vleesboom, rechts op de billen van ons meisje die gaat protesteren dan en op m'n rug slapen is niet ideaal... dus ben nogal beweeglijk 's nachts.... gelukkig kan ik overdag ook een beetje bijslapen.

Babette (30+4)

Ik ook paar x per nacht wakker en soms uur niet kunnen slapen...
Toevallig vandaag en gister schrok ik om 7.45u wakker zonder wakker geweest te zijn!! (ff afkloppen) wat was dat weer lekker zo zeg!!

Groetjes Joyce
vandaag 34 weken!!

Ik ga er gem 2/3x per nacht uit om te plassen
@ blondy, Mijn vriend ligt al 2 weken 3 nachten pw in de logeerkamer, hij is een een lichte slaper :)
helaas kan ik niet uitslapen, we wonen (sinds december) op een flat waar de huur koop is geworden, dus al sinds we hier wonen word overal geklust.
De meeste mensen beginnen netjes vanaf 10:00 maar nu is er een lolbroek bezig die gezellig al om +- 8:15 begint.... En ja, ook in het weekend, lolbroek.
Zo is overdag slapen er ook niet bij helaas....
I'll live
Liefs Gwendolyn
33+6

Hi,

Hier ook een slechte slaper: ik zie elk uur in de nacht... als ik geluk heb, slaap ik tussendoor wel, maar een uur wakker liggen hoort er gewoon bij. Of ik nu wel of niet moet plassen.

Vannacht ben ik maar een keer of 4 wakker geweest en dat is een verademing, maar ja, voor mij nog maar een week of 2 (hoop ik) en dan ben ik er weer van af!

Sterkte allemaal.

Gr. Tamara
(februari mama)

Ja, het komt me heel bekend voor. Slaap ook super slecht. Minimaal 1 keer per nacht eruit om te plassen. Bij elke draai moet mijn kussentje mee. Dat kost veel tijd en energie bij het draaien. De kleine is in de avond en nacht ook lekker actief.
Nog maximaal 8 weken dan kan ik hopelijk weer lekker slapen. Het hoort er allemaal bij.
Groetjes Peet

Terug
Bovenaan