slapen??

fijn dat ze vannacht goed heeft geslapen.
kan me er iets bijvoorstellen dat van de buren. ik heb het ook, maar ik mijn buurvrouw is zelf niet erg stil s ochtends vroeg dan loopt ze te schreeuwen tegen haar kinderen en niet 1 minutjes gerust een half uur loopt ze te mopperen. dus ja dan vind niet zo erg als ze onze baby zal horen huilen. tuurlijk wil ik zo min mogelijk overlast veroorzaken. wel ook lastig als je man er weer uit moet voor zijn werk. die van mij moet er ook weer uit voor zijn werk en ik op een duur ook voor de andere kids.
heb al tegen mijn man gezegt als hij niet goed kan slapen dat die dan maar een nachtje bij 1 van de andere kids kan gaan slapen. maar hij slaapt nu redelijk gauw weer verder. nou hopelijk blijft ze zo telkens lekker doorgaan met het ritme wat ze vannacht had. wel zo fijn. ook fijn dat je overdag ook nog op gaat en kan.
groetjes

Wij hebben aan beiden kanten bejaarden wonen,dus die horen niet zo veel!! haha.. maar tis meer mijn gevoel!
En vriend lief die slaapt met oordopjes! haha is wel belangrijk dat die goed slaapt want die zit heel veel op de weg en dan is het belangrijk dat die wel gefocust blijft!!
Vannacht ga ik het wel anders doen,nu als ze huilt pak ik haat altijd gelijk op en ga met haar naar beneden voor een fles of zo..maar dit hoeft niet altijd gelijk zo te zijn...misschien is ze ergens wakker van geworden en wil ze alleen haar fiepje...
het is voor ons de 1e dus moeten alles nog even uitvogelen!!

Terug
Bovenaan