slapen??!!

he ladies,

hier een soort van slaapprobleempje...Julie is nu 3 weken oud en doet het heel goed. Ze lijkt alleen niet zo'n slaperd. Gelukkig 's nachts wel, alleen overdag krijg ik haar na een fles gewoon bijna niet in slaap en al helemaal niet in haar eigen bedje. Ik had altijd het idee dat ze na een fles moe zijn en in slaap vallen....nou zij niet, klaar wakker. aantal cc is afgelopen week al iets opgehoogd wat al iets scheelt, maar nog steeds is het lastig. Zodra ze gaapt leg ik haar op bed, maar dan is het krijsen geblazen( ja, wacht 10 min voordat ik weer kom). Valt ze vervolgens na wandeling in de wagen of in mijn arm in slaap en leg ik haar in bed dan wordt ze na 10 min weer wakker.

Nogmaals ik ben blij dat we/ze nachts wel goed , maar ik moet toch ook een keer mijn handen vrij hebben overdag...??

Hoe gaat het bij jullie en tips zijn welkom.

o, ja zat ook te denken aan puckababy omdat haar handjes ook best druk zijn, maar aan de andere kant 's nachts gaat het wel goed dus weet niet of dat de juiste oplossing is...

liefs

hey tilly

ik ken je probleem. ons meisje had dat dus ook. ze hoefde haar matrasje maar te voelen en was wakker terwijl je in de wagen of op de arm wel in slaap viel.

we zijn haar nu aan het inbakeren. i.o. met het cb. ik heb daar 2 weken een doek kunnen lenen om te kijken of het werkte. nu heb ik er zelf 2 gekocht. ze slaapt als een roosje. ze heeft alleen haar huiluurtje van 7 tot 11 savonds. ze hield zichzelf wakker met haar armpjes. ook een speentje was er binnen 1 min. alweer uit. dus mischien ook wel de tip voor jou.

Hier een septembermama
Hadt het ook bij Kyandro hoor,alleen maar op de arm slapen en op bed snel weer wakker.of hij sliep pas na heel de ochend wakker te zijn geweest maar moest hem dan ook diep slapend wegleggen.had ook een puckababy besteld de meeste babys doen het daar heel goed mee!onze kleine vent niet vind het vreselijk!nu heb ik hem ingebakerd met doeken en dat werkt goed.leg hem telkens na 2 uurtjes wakker weg.alleen na de middag niet(is hij meer wakker en doet hazenslaapjes)over het algemeen gaat het erg goed en slaapt hij overdag en s nachts goed nu,misschien een idee om je kleine meid ook in te bakeren?of de puckababy proberen?
succes liefs jootje

zal het gewoon proberen en jou kleine meis slaapt natuurlijk s nachts zo goed omdat ze overdag veel wakker is.ze moet toch een keer slapen....dus zal geen kwaad kunnen hoor

Hoi Tilly,

Ik denk dat inbakeren of een pucakbaby voor jou ook de oplossing is! Als je mijn puckababy voor een zacht prijsje over wilt nemen, laat het even weten! Ik heb een lichtblauwe puckababy piep gekocht, maar Diederik was er eigenlijk al te groot voor... had de verpakking al weggegooid, dus kon hem niet meer terugbrengen. Dus ongebruikt.

Groetjes Blossom

hey blossom, dat is zeker interessant. gezien de bovenstaande reacties idd toch maar puckababy proberen.
Julie is nu zo'n 3,5 kilo dan past de eerste maat nog wel denk ik he. Kunnen we hier ook priveberichten versturen....? dan kunnen we het even hebben over prijs, adres e.d.

Nou, ik ga maar weer eens een poging wagen. Mevrouwtje ligt nu lekker op mijn borst te slapen, dus we gaan het bedje maar weer eens opzoeken..

groetjes.

hoi hoi.
ik heb ook een puckababy en het werkt super.
echt een aanrader.
alleen nog geen echte gerantie dat de kleine gaat slapen mijn dochter is nu 4 weken en slaapt op het moment ook niet overdag en ik doe haar ook in de zak,ik denk dat het ook een fase is.
groetjes anouk

Hoi Tilly,

Met 3,5 kilo past de piep inderdaad nog prima. Diederik is al 5 kilo, dus dat is een flinke vent! Als je interesse hebt kun je me even mailen op eline_beugelink@hotmail.com

Ik hoor het wel!

Groetjes!

Hoi Tilly,

Een aanrader: boek regelmaat en inbakeren van Ria Blom. Onze meid doet het super nu ze regelmaat heeft! Okee, soms heeft ze ook moeite met het slaapje van 19:00 tot 22:00 uur, maar dat is het enige moment van de dag en baby's horen nou eenmaal ook een paar uur per dag te jengelen volgens het cb. De rest van de dag slaapt ons meidje of krijgt ze bv. Regelmaat is zo belangrijk!

Succes ermee!

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan