slapen??!!

Hier ook iemand die de puckababy gebruikt, werkt echt super!
Het kan ook zijn dat jou meisje 's nachts zo goed slaapt, omdat ze overdag nauwelijks slaap krijgt.
Dat had ik met Julia toen ik nog gween puckababy had. Ze was zo uitgeput dat ze 's nachts wel goed sliep. maar ja, dat is ook niet echt de bedoeling.
Ik hoop dat het bij jou ook werkt!

Liefs maartje

Hallo,

Ik lees hier meer over slaapproblemen tussen 19.00 en 22.00.... bij ons gaat het zelfs soms tot na de voeding van ongeveer 23.00 uur door. Ik ga nu beginnen met inbakeren in overleg met cb. Hebben jullie nog goede tips om deze uurtjes door te komen?!

Groeten, Esther

inmiddela de puckababy van blossom in gebruik, maar dan eigenlijk alleen 's nachts. Als ik haar wakker daarin doe gaat ze helemaal over de emmer. Ze wordt ook niet rustig na een tijdje blijft grommen omdat ze haar handjes niet naar gezichtje kan brengen....trek hem nu aan voor de laatste voeding, door drinken wordt ze wel rustig en dan gaat het wel. Heb nu ook ee draagzak, heb het idee dat ze gewoon nog heel graag dicht bij ons is. Nu slaapt ze dus lekker bij me en mijn handen zijn vrij. En als ik merk dat ze goed slaapt gaat ze alsnog bed in. Ach, we komen er wel, ze is ook pas 4 weekjes.

bedankt voor de reacties/tips

Hallo,

Mijn zoon lars is vandaag 9 weken. Ook wij hebben het probleem dat hij na de fles van 19.00 uur gewoon niet wil slapen. Hij valt wel in slaap in mijn armen maar zodra hij in zijn bedje ligt is ie wakker en dan is het flink huilen geblazen. Na de fles van 06.00 uur wil hij ook vaak niet meteen slapen. We laten hem dan altijd even bij ons in bed liggen todat ie slaapt en dan zijn eigen bed in. Dat gaat goed.
In de wandelwagen of maci-cosi slaapt ie als een roosje,Na het wandelen laat ik hem ook vaker in de wandelwagen (wieg) liggen. Maar als ik hem eruit haal , uitkleed en in bedje leg of zelfst de box dan is ie meteen wakker.
Hij is wel erg druk met zijn handjes en beentjes. Wellicht is zó'n puckababy ook iets voor ons. De CB zegt ook dat het normaal is dat ze hun wakkeruurtjes hebben. Wakker in bedje leggen, half uur laten huilen, op de slaapkamer knuffelen en weer terugleggen en het half uur begint opnieuw. Niet altijd even leuk om je kindje zo hard te horen huilen,

Terug
Bovenaan