hee hee dames...
slaap gelukkig nog redelijk maar te weinig... heb van morgen na veel twijfel besloten van dag thuis te blijven om bij te komen (voelt wel goed maar voel me ook wel schuldig!!!)
heb over de laste maanden veel gelezen en gehoord van tips over slapen. ga proberen ze zo duidelijk mogelijk hier neer te zetten... maar is wel even zoeken:
slaap op je linker zij zou beter zijn voor de bloed om loop dat is die vrij en zou je minder last hebben van slapende bennen (misschien helpt het ook tegen kramp?)
heb twee weken terug gelezen in het boek "ouderschap van uit je hart (Lida van Ruijven- Bank)" dat we uit melk(producten) niet of slecht alle calcium op kunnen nemen maar dat we uit veel groentes die veel calcium hebben in verhouding veel meer kunnen opnemen!!! denk aan: groene groenten, sesam en zonnebloempit, granen koolsoorten, kiemen, gedroogd fruit en vers fruit. verder word er gezegd dat je het beter zou opnemen door veel vitamine D (dus veel buiten zijn) en door lekker te bewegen (als je toevallig de boek thuis heb staat het in hoofdstuk 15.3)
verder heb ik het volgenden van een vriendin gehoord en ben zelf wel benieuwde of het klopt!!!
dat als je nu al een regelmatige plas momentjes heb s nachts dan als het goed is je straks op de zelfde tijdstippen geweekte zal worden door de klein die gevoed wil worden. dus voor mijn geld ergens rond 00:30, 01:30 en 4:00 ben benieuwde!!! belooft wel een lang nacht te blijven!!! (kan natuurlijk ook nog anders gaan worden moet nog even)
succes allemaal met jullie geruzie met jullie kussens, plas pauzes en genoeg slaap krijgen!!!!