Slapend voeden

ha deze moeder voed ook slapend, nou ja ik merk meestal wel als ze klaar is dan denk ik nog even lekker knuffelen, maar dan vallen we samen in slaap, ze ligt van 22 uur tot eerste nachtvoeding rond half 5 in de wieg en dan blijft ze vaak liggen, ik ben eigenlijk niet bang dat er iets gebeurd, als ik wakker schrik dan lig ik nog precies zo en helemaal verkrampt want ik lig toch niet optimaal. Maar ik denk wel elke nacht ik leg ze terug maar het gebeurd eigenlijk nooit. ik voed ook maar 1 kant. verwennen ja wanneer ik weet het eigenlijk niet, als de nachtvoeding stopt dan blijven ze vanzelf in de wieg liggen, maar ik heb er een hier boven die kwam tot een half jaar om de 2-2,5 uur dag en nacht dus die wil wel verwent, die heeft ook tot 1,5 nachtvoeding gehad meestal 2x dan is dit meisje heerlijk makkelijk overdag om de 3,5- 4 uur en 22 uur dan meestal tussen 4 uur en half 7 kan ook gebeuren.

Ik zeg altijd doe waar je je goed bij voelt en volg je moeder instinct dat hebben we niet voor niets.

succes

hier slaapt ze ook van 22.00 uur tot meestal 4.00/4.30 uur en moet zeggen nu flesje geeft gaat het best maar herken het wel vooral van vorige kinderen ik viel dan ook in slaap maar vond het rot omdat kdan niet wist of ze ook gingen slapen of stopten met drinken ofiets. en idd het enge van in je bed leggen. maar geloof niet dat je ze nu al kan verwennen hoor ze zijn nog zo klein. en idd zittend deed ik dat dan en anders idd net zoals immke is een idee maar moet je ook zin in hebben want je word dan zo koud. ik deed het zittend en ging best goed dan succes

Ik heb ook een dekentje klaarliggen en ik trek warme sokken aan.. zo krijg kk het niet koud en blijf ik in de 'slaap modus' zonder in slaap te vallen tijdens het voeden. ik ben zelf ook zo weer in slaap als ik weer in bed lig.

Terug
Bovenaan